mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Er vi dumme som ikke tar med oss ungene på kaptein sabeltann show når vi skal på i dyreparken? vi skal dra på ferie sammen med 2 vennepar og de skal på skowet. vi har sagt vi ikke har lyst men føler at de vi er helt dumme som ikke gjør det.. ungene er 2 år og 4 år. er ikke det at vi ikke synes om kaptein sabeltann men synes at de får nok av hjemme også er det så seint de forestilligenge går..
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Nei, det syns jeg ikke. Vi var i Dyreparken forrige uke, og gikk ikke på forstillingen med guttene på 3,5 år og 1,5 år. Syns de er for små - redd det blir skummelt...
mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 godt det ikke er bare oss,er godt det andre som føler det samme som oss..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 nei, synes ikke det. Om alternativet er å ta begge med synes jeg ikke dere er rare, den minste er for liten. Til neste år regner jeg med vi tar ungene med på sabeltann. I fjord var vi så tidlig på ferie, før showet begynte, og i år er vi så sent på ferie, etter showet er ferdig. Synes dessuten lillemor enda er litt liten i år, hun er 2 år og 9 mnd når vi er der. Eldste er 8 år i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå