Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Arrangerer utdrikningslag for en vennine nå. Vi regner med å bli ca 10-15 stk.Planen er: -kjøre go kart -SPA m/lunsj (alle får en liten behandling) -glazed and amused -middag og leker hjemme hos bruden Har regnet ut at hvis alle betaler 700, så blir det et underskudd på ca 4500 som jeg dekker inn. Er det for mye for folk å betale? Mat og drikke er inkudert + transport. Hva synes dere, trenger litt innspill
Arb.ledig husmor Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Ønsker du å betale så mye? Syns det var mye eg da, dere kan jo begrense det til at det kun er bruden som får en behandling...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 hmm... det hørtes veldig mye ut synes jeg... tror dere kan begrense spa-en til bare bruden Vi planlegger også utdr.lag, og da betaler alle maks 500 kr. og forloveren betaler 1000 kr. Dette dekker dansekurs, mat og drikke for alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes kanskje dette hørtes litt vel dyrt ut. Jeg reagerte når jeg ble invitert i utdrikningslag der jeg måtte betale over 500kr for å være med.Kanskje jeg oppfattes som gjerrig men dette var da ikke en veldig nær venninne av meg så jeg syntes det ble litt mye å bruke. De skulle også på spa, kun fordi bruden ikke "ville drites ut". Jeg syntes det ble litt feil. Virket som bruden hadde vært med på å planlegge hele greia. Jeg har sagt til min forlover at det viktigste for meg er at jeg får være sammen med de menneskene som betyr noe for meg, og at jeg får en skikkelig "jentedag". Men nå er de fleste av mine venninner studenter da, så tror ingen av oss har råd til å betale opp mot 1000lappen for dette, med tanke på at de jo skal kjøpe klær og gave til bryllupet også. Desutten synes jeg at noe av sjarmen med utdrikningslag er at man skal drites litt ut, men dette er min mening da...Kanskje du bør høre med de som skal delta hva de synes om prisen før du fastsetter noe? Med barn og slikt er det ikke alle som har råd til sånt!
mathildas_mamma Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Hvis du ønsker å legge ut 4500 kr og har råd til dette, så er jo det utrolig snilt av deg. Men synes ikke det burde vært nødvendig Uansett, synes ikke prisen per person er noe gale egentlig, når man ser hva hver person får. En liten spa behandling koster jo lett 4-500 kr i seg selv, så alt tatt i betraktning er det faktisk en ganske ok pris. Men sjekk om folk er villig til å betale. Da jeg arrangerte utdrikningslag tok jeg vekk mange av ideene da det ble for dyrt for mange av jentene. Det viktigste er at man er samlet, har det moro (nei, jeg synes IKKE det er nødvendig med utdritning) og kose seg "en siste kveld" Ellers går det jo evt an å ha "hjemmespa" (dersom man har plass vel å merke!!), kjøpe inn litt greie kremer og div. Og så kan man sminke og stæsje seg etterpå. Dette har vi hatt på vorspiel noen ganger, og dt er bare herlig!! Men dog, man må ha plass til det... LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå