lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 da hører jeg til her! er 28+4 idag. det har gått sinnsykt fort denne gangen, men det er vel fordi jeg har en liten turbo på 11 mnd her hjemme ) jeg har termin 1 oktober og skal føde på ahus. klem fra meg )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2008 Det var en varm velkomst dere, hehe )
Dr Mcstuffins Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hei og velkommen...ikke lett å gjøre entre i fellesferien Er ikke så mye lengere på vei enn du er..har termin 26.sept.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Heisann og velkommen. Mener å dra kjensel på deg. Hmmm... Jeg fikk en gutt 9.juli i fjor, så da vanket vi vel sammen på forumene?.?. Ser du har termin 25.september. Jeg har 26 september. Så da vanker vi sammen nå også. ) Lykke til
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 hvor ser du at jeg har termin 25 september? jeg har termin 1 oktober ) men har ikke ført det inn noe sted. ja jeg fikk en gutt 19 juli i fjor ) husker deg og. så koselig!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Terminen står inni på nicket ditt... ) Hvordan går det med din lille turbogutt da? Min hadde bursdag i går og fyker rundt som bare det. Åpner skuffer og skap, og "løper" etter søskenen sine. Ja i det hele tatt veldig aktiv. Kjempemorsomt!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2008 hmm så rart, fikk ikke forandret noe siden jeg ikke kommer inn på min side... jaja. Jo min lille turbo er veldig turbo om dagen! hehe!sinnsykt aktiv. har vært en krevende og sutrete liten gutt hele veien. noe som sitter i fortsatt. men verdens beste og selvfølgelig! han begynner i barnehage i august, noe jeg tror han virkelig trenger! så du venter barn nr 5! ikke dårlig. jeg er utslitt med å gå gravid med bare 1 hjemme. og vil ikke ha flere enn de 2 jeg får. neste blir også gutt )
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Sånn sett har jeg vært kjempeheldig, for lille Noah har vært kjempesnill hele tiden. Skal lillemann gå full plass i barnehagen? Kan nok være godt for ham å få noen å leke med. Min lillemann har 3 søsken som elsker å herje/leke med ham, så han får nok til tider. ) Jeg skal ha de hjemme, Det hadde nok vært litt deilig å kunne hatt Noah litt i b.hg, men det har jeg ikke hjerte til, i.o.m at jeg går hjemme allikevel. Synes de er så små når de må begynne i b.hg. Nei her forsøkes det å ladde opp til en hektisk periode i slutten av september.... ha ha ha, i den grad det er mulig. Går fint å ha mange barn, det er graviditetene som sliter meg ut!! Huff hater å gå gravid, men det er verdt det når man ser resultatet. Tror nok at det er siste dette her, men skal aldri si aldri. Vi ville ikke vite kjønn denne gangen. Har fått jente-gutt-jente-gutt før, så da blir det vel en jente nå?..??.. Spennende å ikke vite, så vi gleder oss mye nå.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2008 spennende ja! ja kevin skal ha full plass i barnehage. han er som sagt veldig krevende, leker ikke bra selv. griner mye, kjeder seg fort osv. jeg synes også det er slitsomt å være gravid, gleder meg til å bli ferdig med det! hvordan er formen da? jeg er sliiiten, endel kynnere, bærer mye på kevin. halsbrann og andre småplager. sinnsykt vondt i bekkenet, hadde bekkenløsning med kevin som ikke gikk over etter fødselen. jeg synes det er tungt nå.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Formen min er sånn høvelig. En god del sliten, men ellers er jeg i fin form. Var verre med forrige!! Jobber nå 50 % som sykepleier, så kjenner det tar på (Er sykemeldt 50%) Kjenner jeg har lite energi når jeg kommer hjem, men det går på et vis. Det må jo gå... Ikke godt å ha bekkenløsning når man har en småtass å ta seg av nei. Det skjønner jeg godt. Jeg har vært så heldig alle gangene og ikke hatt særlig bekkenplager. kryss i taket!! Vi får håpe tiden går fort fremover. Skulle så gjerne vært ferdig. Nå skal jeg tusle meg til sengs, er dødstrøtt. Vi får snakkes etterhvert da..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2008 ja da snakkes vi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå