Gå til innhold

ex-anorektiker og ønske og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og ønsker meg sterkt barn, har prøvd i tre måneder å bli gravid(vet dette ikke er lenge, ikke bekymret for at spiren ikke sitter på grunn av tre måneders prøvetid) .Hadde svært alvorlig anorexi fra jeg var 12 til jeg var 19 år. er nå 23 år, har vært normalvektig siden, og er erklært frisk av fem leger og fire psykiatere, og har, med hånden på hjertet, ikke tenkt en eneste spiseforstyrra tanke de siste fire åra :) Er så heldig å være en av de få som er blitt frisk fra en alvorlig og vanskelig sykdom:) Jeg sluttet på pillen i januar, og fikk raskt menstruasjon (var så glad, først gang i livet jeg fikk mensen uten piller, hurra! hehe) og eggløsning. Jeg virker med andre ord:):):) Men. Kan det være at jeg vil slite med å bli gravid grunnet min sykdomshistorie? Selv om jeg tilsynelatende virker bra med mensen, normalt liv og eggløsning hver måned? Noen andre med erfaring? Har begynt å tenke så mye på dette. Om hvorvidt jeg kan få barn eller ei! Ønsker så inderlig stekt...

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mensen er regelmessig,har du ikke noe å frykte. Men ta vitaminer og folat allerede nå mens du prøver. Lagrene dine i kroppen kan være lave.

Jeg sleit i mange år med store spiseforstyrrelser før jeg ble mor, og var anorektiker og bulemisk innimellom.

Jeg har fått normale barn, og klarte fint å bli gravid.

Skrevet

Først vil jeg si gratulerer så mye at du greide å bli frisk :)

Nå er jeg ingen ekspert, men så lenge du har mensen og eggløsning regelmessig så ser jeg ingen grunn til at du skal streve noe mere enn andre :)

Lykke til med prøvinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...