Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Og har dere noe i mot det ? Skulle søke jobb som resepsjonsdame på ett hotel her i byen, og jeg fikk ikke jobben for jeg lesper litt. Sa da ifra at det er pga tunge piercingen og det hjelper ikke vist jeg tar den ut heller. For det er en vane jeg har lagt til... Jeg bryr meg ikke om andre gjør det, og synest det er for lite grunnlag til og ikke få jobben.
mor_til_2_84 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg lesper ikke hvis jeg har den i. Men tar jeg den ut derimot, så er det vanskelig å prate. Har hatt den i tunga i 10 år da, så er vel vanen med å ha den der. Syns kanskje det var et svakt grunnlag for å ikke gi deg jobben ja...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 jeg hadde tungepiercing i mange år, men tok den ut da jeg var 25. lespet ikke - og synes det er god nok grunn til å ikke gi deg jobben. du skal jo representere firmaet utad, og spesielt siden det er en "vane du har lagt deg til" synes jeg de gjør rett i å ikke gi deg jobben. hadde faktisk vært annerledes hadde det vært en medfødt talefeil.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg lesper og jeg har aldri hatt problem med og fått noen jobber..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Nei ingen problemer med S`en her:-) Hadde litt problemer de første dagene, men det er jo normalt Ja synst det var dårlig unnskyldning til å ikke få jobben. For de finnes jo mangen som gjør det og har gjort det hele livet uten å ha tunge piercing
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 nei, det er det jeg mener - da hadde de diskriminert henne
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har alltid gjort de, og jeg har hatt ett helvette med det..Ble mobba fra 6klasse til jeg var ferdig på vgs..Til slutt tok jeg en tungepiercing og skylda på den... Har også fått store psykiske problemer pga det. Har sosial angst og tør ikke og søke jobb.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Gjør ikke det nei...Men kjenner 2 stk som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå