Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 normalt sett har jeg hatt en viss peiling på hva jeg skal kjøpe min kjære i gave, for jeg legger fort merke til om det er noe spesiellt han ønsker seg, men denne gangen er jeg heeelt blank. jeg har prøvd å spørre ham om hva han ønsker seg. det eneste han sier da er at han ønsker seg beibien i magen (som han da selfølgelig får hehe) men jeg vil så gjerne overaske han med noe annet også. har ikke råd til noe dyrt heller desverre siden jeg er student og ikke får noe i sommermnd. men er det noen kreative der ute som kan hjelpe meg med tips???
Trollkatt Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Kan du ikke ta ham med på en romantisk piknik, da? Trenger jo ikke å kjøpe en gave hvis han ikke trenger noe. Evt kan du kjøpe en fin kortholder, med mindre han har et nært forhold til lommeboka si Bok, abonnement på et blad han liker, et fint bilde av deg. Mye rart som ikke trenger å koste masse penger. Håper du finner på noe lurt
Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 tusen takk for tips... :-) han har ingen spesielle blad han liker, ikke vet jeg om noen bøker heller. men piknik var ikke så dumt... får satse på pent vær da hehe :-)
Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 vil gjerne gi noe litt spesielt med personlig touch. noe fra hjertet, men jeg klarer ikke komme på noe i farta... kansje noen har noen kreative nettsider??
Pusur_mor Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Hva med et hjemmelaget "gavekort"/ "klippekort" med noe han liker. Massasje, romantisk middag, picnic e.l. Kan jo lage en kurv med god mat og drikke, frukt og diverse og ta ham med på "blå-tur"( ikke si noe hvor dere skal før dere er der).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå