Gå til innhold

aaaahhh hjelp meg damer jeg blir gaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 små på 3 og 1 1/2 og føler at dette holder akkurat nå, vi vil ha nr 3 men ikke før ungene har begynnt på skole eller ihvertfall han eldste, har satt inn en hormonspiral og den skal sitte der i 5 år til... men jeg blir helt gaal det er bare gravide og spedbarn rundt meg hele tiden uansett hvor jeg går så ser jeg det! det er akkurat som om kroppen min skriker etter å bli gravid blir helt stressa og nervøs, så jeg får vell låse meg inn i 5 år før jeg går ut igjen for da vet jeg at vi kan prøve å bli gravide igjen, skjønner ikke hva som skjer, samboern min vil vente for han har lyst å tilbringe tid med bare oss 4 og det vil jeg jo og men kroppen min bare skriker etter å bli gravid, er det noen flere som har opplevd dette eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg kan si, for her er gubben med på å lage barn nummer 3 nå hehe. Og minsten er bare 5 mnd. Hun eldste er 3 år om 1 mnd. Kanskje han kommer på bedre tanker etterhvert ;o) Lykke til!

Skrevet

Hehe..jeg har 3 barn og føler at jeg er "kurert", kan bli hardt å gå hjemme lenge i permisjon med flere tette....ha det i bakhodet, og så er det greit å være enige også :-)

Skrevet

Gubben er klar nå han også, og her er knotten akkurat passert 6 uker!

Jeg hadde vært klar jeg også dersom vi ikke allerede hadde hatt to tette.

Men vi skal også vente til omtrent skolestartalder på ihvertfall den eldste hadde vi tenkt.

Jaggu ikke greit det der:p

Men jeg kan minne om følgende; fødsel, bekkenløsning, nattevåk, såre brystvorter, magevondter hos babyen, ammetrøbbel (noe som jo ikke alle får dog, men man veit aldri), tosifret antall bæsjebleier, og det er bare den yngste:p

Kanskje det utsetter lysta pittelitt i allefall?

Skrevet

hva har du gjort for å overbevise han????? hehe ;)

Skrevet

Vi lager så pene barn, hehe;)

(sier han og jeg er jo helt klart enig!)

Han synes det er en flott opplevelse å bli pappa, osv. Og den siste fødselen min gikk jo på skinner, helt supert. Da er det liksom ikke så skremmende for noen av oss med flere.

Og han kommer fra en stooor søskenflokk, det hjelper jo på.

Skrevet

Jeg svarer på den jeg også siden jeg ikke vet hvem du spurte :o)

Vi begge har flere søsken, han har 3 og jeg har 2. Og vi ser fordelen med å være flere enn 2. Hadde det vært opp til mannen skulle vi hatt et dusin hahaha ;o) men her blir det stopp etter nummer 3 tror jeg........

Vi også lager vakre barn :o) hehe....jeg er selvfølgelig objektiv :o)

Dessuten tikker den biologiske klokka for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...