Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon :)

..Så hva skal dere ha til middag idag da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idag blir det laksefilet. vet bare ikke hvordan jeg skal tilberede den enda=)

Skrevet

Kyllingfilet med rosmarinstekte rotgrønnsaker, namnam.

Skjær gulrot, sellerirot og potet i bittesmå terminger, stek i 50/50 olje og smør, og ha i rosmarin, litt salt og litt pepper. La det surre til det blir helt gjennommykt. Stek kyllingfileter til. Hvis du vil ha litt saus, kan du helle en dæsj matfløte over kyllingfileten og la det surre et par minutter.

Helt fantastisk smak, altså! Spiser dette ofte... :)

Skrevet

Trollkatt,

det hørtes sinnsykt godt ut!!!

Her blir det enten grillpølser og potetsalat eller grøt. Har fått skikkelig dilla på grøt i det siste. Hadde jeg kunnet hatt begge deler samtidig hadde jeg nok det i dag, hehe :D

Skrevet

smurfens fiskegryte med vårløk og asparges- ta hvite fiskefileer, gjerne frosne, og legg i en ildfast form. kutt vårløk og asparges og putt oppi formen. ha i reker og blåskjell hvis man liker det. bland philadelhipason original, en pos majones, litt hvitvin og dill og sitron og hell dette over formen! stek dette i 200 grader i ovene i ca 20-30 min...serveres med ris og baguetter med hvitløk!

det skal vi ha idag!

og bruk hva slags fisk som helst, laks og steinbitt er godt, elelr den billinge pangyang fileen fra rema er også god! ta en fast fisk som du liker...kan ha sukekrerter og gulrot også i formen!

god middag

Skrevet

Her skal det grilles idag, blir marinerte koteletter og pølser med potetsalat og salat til:)

syns det er godt i varmen, orker ikke å spise varm mat før på kvelden her da:)

Skrevet

her blir det hjemmelaget pasta carbonara! veldig usunt, men utrolig godt!

dette er nok til tre personer, for vi lager alltid for mye mat :)

kok opp rundt 300 gr. taglietelle i rikelig med saltet vann, det trenger rundt 10 min. skjær opp ca 250 gr. bacon i terninger, og stek i panna. bland tre eggeplommer med 2/3 boks matfløte og rikelig med revet ost. (blandes kaldt!) bland så dette med den avsilte taglietellen og baconet, mens pastaen og baconet ennå er varmt. mens du blander krydrer du rikelig med pepper og basilikum. ta gjerne oppi et par skjeer med pesto hvis du er glad i det. vær rask når du blander, så ikke det stivner. server med en gang, mens det enda er varmt :)

nam, nam, nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...