Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått noen smerter som ligner menssmerter, er det mulig...føler kroppen oppfører seg helt unormalt om dagen, i disse prøvetider.

Mener jeg hadde el for noen dager siden, da fikk jeg utslag et par dager, for deretter å avta. Hva kan det her være da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter jeg fikk barn kjente jeg tr komme nesten rett etter el.....så det kan være tr som sakte kommer. Eller så kan det være et godt tegn....at en spire er på vei. Lykke til med testing ;o) Håper det er en spire som klamrer seg fast.

Skrevet

jeg fikk mens lignende smerter nesten en uke etter el nå, aner ikke om jeg er gravid eller ikke da,hehe, ikm 16 juli. nå kjennes det mer ut som om jeg er støl i magen,noe som ikke bruker å være der liksom, spesielt når jeg setter meg ned, og har liggi og reiser med opp! så enten så er det noe inni der,eller så er det bare kroppen som tuller litt! blir spennende å se =)

Skrevet

rettelse, fikk det nesten rett etter el og har vart snart en uke!

Skrevet

Jeg har vært sånn som du beskriver ca en uke etter EL i den forrige pp og nå (er 6DPO idag).

Men ikke rett etter som deg..

Vet ikke hva det kan skyldes. Festesmerter kan visst opptre fra 6-12DPO. Håper det er en spire som prøver å klore seg fast!

Ikke lett å bli klok på denne kroppen:-p

Lykke til iallefall.

Skrevet

Ja, dette var rart. Fikk til og med vondt i nedre del av ryggen, som ved mens. Det varte store deler av dagen i dag, men har nå gitt seg.

Lurer på hva dette var. Forsinket el eller noe annet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...