Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er målløs.' 2 dager denne uka har de bedt meg hente han tidlig,pga oppførselen hans. Jeg forstår ikke at de ikke klarer å ta seg av problemet der, og la han skjønne at det ikke er akseptabelt. Isteden lærer han at hvis han oppfører seg sånn, kommer mamma straks og henter meg... Han blir 3 i oktober,og er ikke sånn "slem" hjemme, som de beskriver han der.Har aldri sett han være trollete med andre barn. Heller stikk motsatt. Han har vært veldig forsiktig de få gangene han har vært sammen mindre barn enn seg selv. Han har 3 kloremerker i ansiktet og på halsen,som han må ha fått der på summer campen. Så jeg tror ikke han var den eneste. Lederen sa hun trodde det var myggstikk, men jeg ser at det er kloremerker. Hva i alle dager gjør man med barnet sitt,når de klyper,slår og kaster ting, når jeg ikke har sett det? Jeg forteller han at jeg hørte han ikke hadde vært snill, og at det er stygt å slå,sparke eller klype. Og det tror jeg jo han skjønner. Jeg sier han må være snill med barna, når jeg leverer han om morgenen. Men det hjelper jo tydeligvis ikke. Mitt søte barn har blitt et monster,visstnok =o/ I dag holder jeg han hjemme fordi han er snørrete, og de vil ikke ha barn med rennende nese. Håper han forandrer seg, og begynner å bli den koselige lille gutten jeg vet han er...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hender unger blir provosert av andre også, skal som regel to til for å sloss har jeg erfart. Jeg har et skikkelig troll på litt over 1år, jeg gruer meg litt til hun skal begynne, hun biter, slår, klorer og er helt vill når hun ikke får det som hun vil. Enda vi prøver å være så pedagogiske som vi klarer å være, og søskene er snille...så hvor hun har det fra er ei gåte.
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Det skjer i situasjoner der han vil ha leken, og tar den fra noen andre. Bortskjemt er han kanskje, siden han er attpåklatt.De to eldste som bor hjemme, er veldig snare til å gi lillebroren sin det han vil, bare han hyler høyt nok. Men nå skal mor i huset sette ned foten mer ;o) Nok er nok.
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 Tar imot råd! =o) Jeg som har alle dibberes skrekk-barn..hehe
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 hehe....trenger et par tips jeg også. Jeg er jo veldig bestemt og tar ungen bort fra situasjonen hver gang hun gjør dette der, men uansett så er hun rasende. Hun er også krakilsk ved annenhvert stell ungen. Hater å skifte bleie, og da har jeg alltid vært rolig og tålmodig da også, hun vrir seg og kjemper imot og har gjort dette sia hun var 6mnd... De to andre har aldri vært vanskelig å stelle, kun helt vanlig sprelling som de fleste kan gjøre. Har fått ei skikkelig "krutt-tønne" av ei datter rett og slett. Hun er jo samtidig en utrolig blid og god unge som ikke er grådig på klem og suss heller....skikkelig aktiv unge. Føler på meg at jeg skal jaggu få bryna meg på den ungen oppigjennom oppveksten hennes. Har sine dager de to andre, men på en helt annen måte.
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Akkurat sånn er minstemann også ;o) Alltid vært et styr å ta på bleie, for da kjemper han imot, og stikker av om han får sjansen. Men nå driver vi pottetrening, så han har ikke bleie på. Han er en apekatt av en unge. Overalt på 3 sekunder, og folk stirrer på han , hvis vi er på steder det er opplagt at folk oppfører seg. Han er lang for alderen, så folk tror han er 4 år,og uoppdragen. Mens han er 2 år og uoppdragen..hehe
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Hehe....jeg hadde med meg gjengen alene på resturant her en kveld, det var livlig det..*kremt*...var glad da vi hadde spist ferdig og kunne stikke å handle for å ta bussen hjem....på turen hadde hun to raserianfall og jeg var glad det får lite folk på bussen akkurat da..hehe I kveld så skal vi ut å spise igjen, med et vennepar av meg som har kommet oppover på ferie, kjenner jeg gruer meg litt til selve bussturen, er jo over 30 min en vei..hehe Heldigvis er de to andre eksemplariske og rolige.....så da går det enda an å gjøre slikt av og til. Og så er hun enda så lita at folk smiler og nikker forsåelsesfullt..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå