umpa lumpa Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 er det noen av dere som har prøvd ringtesten? Hvordan gjøres den og hvilken resultat er gutt / hvilket er jente? Mange som sier den stemmer så bra??
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 den har jeg tatt mange ganger og stemmer hver gang!! Før jeg fikk første mann viste testen jente-gutt-jente. pluss at det var et langt opphold mellom første og andre mann. Du tar et langt hårstrå av hodet ditt. og henger på en gullring. så får du noen til å holde den helt i ro over innsiden av håndleddet ditt. Da begynner den å gå som en pendel. går den rundt i ring blir det jente, går den frem og tilbake blir det gutt. så i mitt tilfelle gikk den rundt og rundt til den stoppet opp. så ble det en litt lengre pause før den begynte å pendle frem og tilbake. så stoppet den opp og begynte på an igjen med å pendle i ring. Jeg fikk ei jente for snart 5 år siden. nå er jeg gravid igjen og venter en gutt. Kan vel trygt si at det ble litt langt opphold mellom første og andre mann. så gjennstår det å se om jenta kommer til slutt. akkurat nå har jeg sagt til mannen at jeg ikke vil gå gravid igjen.....hehehe.....dette sv.skapet har vært tungt!!! lykke til med testen:)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Må det være noen andre som utfører dette, eller kan man gjøre det på seg selv?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Det må være noen andre. Var forskjellige som gjorde det på meg. og jeg fikk samme resultat hver gang enda jeg ikke hadde sagt noe om det til noen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå