Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 uskyldige små myke puser, som ikke noen noe som helst... jeg fatter d bare ikke =( ble skikkelig lei meg da jeg leste vg idag, der sto om mye kattemishandling...stikke ut øynene på en katt på en fest, med en vinopptrekker.. hvor lavt går d an å synke...jeg får vondt inni meg av åm lese sånt. skulle ønske sånne msk ble bura inne LENGE... de må ha større problemer inni hodet sitt....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 På lik linje med barnemishandling, konemishandling og mishandling generellt av andre mennesker så blir de ikke straffa nok.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Uæææ! Nå har ikke jeg lest artikkelen du refererer til, tåler rett og slett ikke å lese sånt! Men sånne grusomme mennesker, som liker å torturere andre (mennesker eller dyr), må være ALVORLIG PSYKISK SYKE, og burde gjennomgå en lang og grundig behandling. Et eller annet må være VELDIG galt i hodene deres!
Mirah Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Ja det er så sykt jag ikke har ord for det, det man skulle ha gjort på folk som gjør sånn er det samme tilbake, stikk ut øynene på dem som gjorde dette også! Se om de synes det er spesielt godt! Skulle f... ikke tru det var mulig å være så blåst i toppen!!!!!! Har da vell følelser en katt også! Skulle fått tak i noen som har gjort noe sånn, så hadde de i allefall ikke gjort det en gang til! SYKT SYKT SYKT!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Enten er det SYKT, eller også er det ONDT!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Er de i Moss det har skjedd igjen eller?
PyttPytt Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg orker ikke lese sånt, blir helt dårlig.. Er imot vold, men sånne mennesker ønsker jeg alt vondt i hele verden og mere til!
EnLitenPrins Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Det er sykt, orker ikke og lese engang..Blir kvalm og begynner og grine..Synest det er helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 vet ikke hvor d var, men tror d var et sted d hadde skjedd før, ja... var hu Mostue, dyrlegen, som ville anmelde dem... å bra er nå d!! usj nei jeg klarer ikke lese sånt, jeg heller... =( jævla møkkafolk!! å blir dem tatt, får dem jo nesten ingen straff !! syns D er helt sykt , jeg!! at de er kapable til å uprovosert torturere uskyldige dyr til døde, eller nesten til døde, indikerer vel at de har større psykiske problemer å er totalt blotta for empati...dem burde bli sperra inne på lukka å behandla, tvangsbehandla sådan, for dem er jo SYK!!! leste åsså om noen som hadde funnet en kattemor å en pusebaby (rundt 8 uker) i et hamsterburlignende greie -i skogen... buret var så lite at dem knapt kunne stå oppreist, å dem hadde ikke sjans å komme seg ut... kjempa for livet, dem, helt fånyttes... veggene var fulle av blod, å potene å munnen deres samme... prøvd forgjeves å kjempe seg ut... d er HELT sykt!! HVEM gjør sånnt ??? ikke noen keg vil ha rundt barna mine -eller dyra mine- vertfall !! SPERR DEM INNE !!!! =( HI
prebs Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Fy faen for folk. Orket ikke å kjøpe VG en gang, jeg. Men bra at hun anmelder det, selv om det selvfølgelig blir henlagt Men det er noe med å markere en slags reaksjon...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Det med vinopptrekkeren skjedde i Stavanger, ungdommer 18-25 år som gjorde det på en fest. Jeg satt midt i sentrum og gråt da jeg leste det=( Saken er selvsagt henlagt...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Skal garantere dere at det ikke blir henlagt at han i circus arnardo smekket ponnien på nesen! Men at en katt får øyet skrudd ut av en skrutrekker, DET blir henlagt?!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Håper de får skikkeligt følger, det er ikke noe "gutte rampestreker" å plage katter(eller andre forsvarsløse dyr), får helt vondt i meg av å høre om sånn..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 tor nok han arnardo-treneren gjør mer enn bare å "smekke ponnien på nesen"....bare at dem kun fikk detta på film, tror jeg ;o) så d er supert at saken følges opp!! ja fy faen !! en er myem ødelagt i hodet når du stikker en katt i øya med en vinopptrekker...herregud...jeg hadde blitt GÆERN hvis jeg hadde vært på den festen...må jo være en satanist-fest e.l ?? (;o)) ...for de som gjør sånnt helt på måfå, er jo tvers gjennom ONDE !!! fy fader... var d ingen som reagerte påd da, eller?? syns dem d var ok?? underholdene ?? på den festen altså?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 å så blir saken henlagt?? d er HELT utrolig !! i hvilket som helst annet land (...kanskje minus diverse...) hadde de fått bot OG fengsel !! sku hatt juling! tatt den ene å dengt den andre med... =( GRRRR!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå