Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie til Kreta i 2 uker med en liten en på 6 mnd. Hva har de av mat til han der og hva bør jeg ta med? Noen med erfaring som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har barnemat nedover hele europa. men den er som regel tilsatt en del sukker og salt, så jeg har pleid å ta med mat når vi har vært på ferie

Skrevet

De har mat der nede til babyer, både grøt, mme og middagsglass. Men tror det var ganske dyrt....

Vi hadde med mat, syns det var greit. Men godt å vite at de har mat der, om man går tom!

Gjest En vakker gutt på to år
Skrevet

Vi var der i fjor. Jeg la ikke merke til hva de hadde av grøt og morsmelkerstatning der, for lillegutt hadde sluttet med det, men hadde egentlig planer om å kjøpe noen middagsglass der. Men utvalget var VELDIG lite i alle matbutikkene jeg var innom, også i et velutstyrt supermarked i en av de større byene på øya. Og de få glassene som var, klarte jeg i liten grad å tolke hva inneholdt. Vil altså anbefale deg å ta med alt du trenger av mat til babyen!

Bleier hadde de overalt, både libero og pampers. Litt dyrere enn i Norge, men ikke veldig ille. Kjøpte en pakke våtservietter der, men de var veldig parfymerte, ville tatt med noe dere vet fungerer om dere bruker våtservietter.

God tur!

Skrevet

Var nettopp på Kreta,Agia Marina,Chania.

Inka-butikkene har både nestle,Hipp og andre barnematprodusenter.

Sto ikke på norsk,men var bilde utpå glassene og pakkene.

Hadde med middagsmaten og grøten hjemmefra,men kjøpte mye fruktglass og drikker til Lillegutt.

Dette er en rimelig butikk med mye utvalg i både mat og bleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...