Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Tampongen sitter ikke like godt som før fødselen, sklir jo bare ut igjen!!! Har ikke vært flink med knipeøvelsene, kanskje jeg burde ta et skippertak, noen som tror det hjelper..?
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Spørs hvor lenge det er siden du fødte. Jeg har født mange ganger,og har alri hatt problemet der.Og jeg kommer ikke til å få medalje for kniping...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hvor lenge er det siden du fødte. Ikke anbefalt å bruke tampong under renselsen om det er nå nylig
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Er 2 mnd siden jeg fødte, men renselsen var jeg ferdig med etter drøye 2 uker så er ikke den Men kanskje det er verdt et forsøk å gå opp en størrelse, tenkte ikke på det jeg.. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå