Gå til innhold

Drit og dra!! litt ulekkert men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tampongen sitter ikke like godt som før fødselen, sklir jo bare ut igjen!!! Har ikke vært flink med knipeøvelsene, kanskje jeg burde ta et skippertak, noen som tror det hjelper..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor lenge det er siden du fødte.

Jeg har født mange ganger,og har alri hatt problemet der.Og jeg kommer ikke til å få medalje for kniping...

Skrevet

Gå opp en størrelse.

Skrevet

Hvor lenge er det siden du fødte. Ikke anbefalt å bruke tampong under renselsen om det er nå nylig :)

Skrevet

Er 2 mnd siden jeg fødte, men renselsen var jeg ferdig med etter drøye 2 uker så er ikke den :) Men kanskje det er verdt et forsøk å gå opp en størrelse, tenkte ikke på det jeg..

 

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...