Gå til innhold

Jeg tok en graviditetstest idag, og den var...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...POSITIV!!!

 

Hurra og herregud på en gang! Samboeren min er helt i hundre da...

 

Måtte bare dele dette med noen, skal ta en test igjen over helga, siden det er litt for godt til å være sant. Er jo kun 2 mnd siden pilleslutt.

Jeg velger å være anonym en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅÅ MASSE MASSE:):):) Er i samme båt vi da!hehe...Vi tok en test for ett par uker siden å den var POSITIV gitt! Ikke helt planlagt men vi vil jo beholde nurket seff:) Hadde tenkt oss to tette!Men ikke SÅ tett liksom! Blir jo 15mnd mellom dem da:) Helt greit:)

Masse lykke til med graviditeten da:);) Jeg velger forresten å være anonym jeg også en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Begynner å bli noen i novemberklubben med nye spirer nå.

 

Kjenner godt til følelsen av hurra og herregud på en gang. Blir 15 mnd mellom våre også. Vi hadde ikke tenkt oss to tette egentlig, men noen ganger blir ting litt annerledes enn man tenker seg,

 

Lykke til i graviditeten. (Endra nicket mitt jeg, så er også så godt som anonym).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! :D

 

 

......bittelitt misunnelig....men også veldig glad på deres vegne, og da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. :-D

Skikkelig misunnelig. Vil ha to tette selv, men her har samboeren satt ned foten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten og snart en til.. du er ikke så anonym... klikka inn på profilen din.. der sto det gammle nicket... bare slik at du vet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer!! Så heldige dere er. Jeg har suuuperlyst på nr. 3 nå med eeeen gang! Men mannen min er ikke helt enig. Vi får vel se hva jeg klarer å overtale ham til etter hvert.. Lykke til i svangerskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye... Er veldig fint med unger som er tette.. Det har jeg, 10år 6 år, 4 år. 2 år og 8 mnd. Og det er helt utrolig hvor mye glede dem har av hverandre.... Gled deg masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mistenker at jeg er gravid igjen også...

Mye kvalm og trøtt og vet jeg har vært uforsiktig, dog bare en gang.

Men er nok litt tidlig å ta en test ennå,hvis man kan ta den tidligst 3 dager før forventet mens. Neste uke da. Så nå lever jeg i lykkelig uvitenhet en liten stund og prøver å innbille meg selv at jeg ikke er gravid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...