Gå til innhold

Isabella's mamma


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er fra Egersund, ja, så midt mellom Fl.fjord og Stvgr. Fødte første gang i Fl.fjord, men da var det så travelt at det var så vidt det ble klart fødestue til meg. Andre gang ville jeg være på fødeloftet på Sus, men pga overtid og kur ble det vanlig fødestue. Men var overbegeistret for barselhotellet, så det er ikke så umulig at det blir det igjen.

 

Bor du i Oslo nå? Hvor gammel er du?

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

 

Da skjønner jeg at du kanskje vil til SUS igjen! :)

 

Jøss, var det travelt i Flekkefjord sist?

Når jeg hører venninner som føder der høres det riktig behagelig ut fordi det stort sett er god tid der og man kan nesten bli så lenge man vil etterpå :) Har også skjønt at fødeavdeligen i Fl.fjord er veldig populær utover distriktet pga dette.

Men de har nok travle dager der også, og da har du kommet på en av dem :)

 

Jeg er 30 år om et par uker og har bodd i Oslo i snart 12 år (!!) men er hjemme med jevne mellomrom og hilser på familie og venner!

 

Hvor gammel er du da?

Og når er terminen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo fredeligheten som har gjort Fl.fjord så populær, men når noe blir populært blir det jo automatisk flere folk, og da jeg fødte i april, sies det at det er travle måneder for fødsel...

 

Jeg blir 28 siste dag i mnd og har termin 20.mars, så er ikke mer enn 4 uker på vei! Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. mars så er rett over 6 uker på vei ...

Moro å være gravid igjen, men blir godt å komme litt lenger på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...