det spirer i magen Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Sist jeg var gravid var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Nå er jeg bare i min 5 svangerskapsuke men kjenner ingenting liksom. Husker det egentlig veldig godt fra sist. Jeg merket endelig at jeg var gravid da magen vokste! Når har kvalmen kommet hos dere? Mange sier jo at en er ekstra kvalm med jenter og mindre kvalm med gutter. Jeg fødte gutt sist...
baima Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hei Jeg er i 12 veke med førstemann. Har ikkje vore spesielt plaga med kvalme, eineste dersom eg har gått for lenge uten mat, men ikkje sånn at eg har villa kasta opp. Har blitt litt bilsjuk på buss, men ikkje i bil..
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Både denne gangen og sist gang ble jeg kvalm i min 6. uke engang. Fødte gutt sist, og var kvalm hele svangerskapet. Spydde sist gang mindt under fødselen og kvalmen forsvant først når jeg fikk begynne å presse. Så jeg vet ikke om jeg tror på den teorien
superm@mm@ Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Kvalmen kom da jeg rundet 6 uker ca. Samme som sist :S Fikk jente sist, men vet ikke helt om jeg skal tro på det der, for det er så utrolig individuelt!
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 fra uke 4...... gikk en uke kvalm før jeg testa hos legen, var positiv. var hos gyn i dag, 1 uke senere, for å sjekke hvor langt på vei. (har ikke hatt mens på ca 6 mnd...) Var 6+3... har vært kvalm i 2 uker ja.... trodde ikke det var mulig å bli så dårlig så tidlig........ forrige gang gikk jeg kvalm fra han kom inn til han kom ut.... håper jeg slipper denne gang. Ps: tror ikke man er mere kvalm med jente enn med gutt.... burde jo vært en jente sist gang da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå