Gå til innhold

Noen som har blitt spådd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte på spå siden om noen kunne spå meg for morroskyld, men ikke fått svar enda.

Lurer på om noen her inne har blitt spådd, og hvorvidt det stemte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror j har skrevet 10 ganger der i dag. har ikke fått no svar.

fikk svar på en tidligere denna uka, men d er alt.

skal ta ut hormonspiralen i august, så j har litt å spørre om.

 

ble spådd av ei i tlf og hu sa j skulle bli gravid i august.

 

har spådd meg før og d skjedde.

Skrevet

Jeg fikk svar fra aurora nå. Skrev at jeg trolig ble gravid raskt, august. Og at det ble ei jente.

 

Får håpe det stemmer...:)

Skrevet

hei :)

jeg har blitt spådd der inne mange ganger. men er ingen ting av det som har stemt hittil.

ble spådd av aurora også..

 

men kan jo hende de treffer blink innimellom:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter!

 

Jeg ble spådd 3.pp, men ble gravid i 1.pp!

 

Masse lykke til!

Skrevet

he he..ja det er jo bare for artighet at jeg ønsker å bli spådd...:-)

Har fått 4 svar, 1 spådde gravid i juni....det stemte ikke, 2 spådde gravid i juli, klarte å bomme ganske kraftig på el..:-S, så det stemmer sikkert heller ikke og nå er det en som sa gravid i september-oktober...:-)

Alle har sagt jente da, så litt samkjørte er de..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...