Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.. har hatt mye av det nå, veldig mye for ei uke siden da jeg kikket på papiret etter å ha vært på do. Husker jeg også hadde det under mine to andre graviditeter. Tror ikke jeg har sopp infeksjon, det har jeg aldri hatt og har ingen spesiell lukt der nede. Kan det ha sammenheng med sex? Eller er det noe som kan være tegn på noe galt?

Jeg er i uke 21 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn.. Men lurer også på om det har sammenheng med sex, for jeg har det bare i dagene etter sex. Og nå har jeg ikke hatt det på en stund, nettopp fordi jeg ikke har hatt noe sex=P

Glemte å spørre Jordmor om dette da jeg var der i går.. Men spurte om jeg kunne ha sopp fordi jeg har så masse utflod..

Men hun sa at du MERKER når du har fått sopp!! Da holder du på å gå på veggen..! Hehe

Skrevet

Hehe.. da er det nok sexen vi kan skylde på:P! Hehe, her i hjemmet har det blitt litt mye av det i det siste, ferie og kun hverandre:D. Skal til lege neste uke så jeg skal spørre henne da, kansje tar hun en sjekk for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Ja, det kan du jo gjøre. Hadde også en periode med masse sex, men dabba liksom litt av igjen=P Så er vel snart 2 uker siden sist=/

Si ifra om hva hun sier da! Jeg er også veldig nyskjerrig på dette!

Sa til JM at jeg ble veldig nervøs om det hun dama på apoteket sa, for hun mente det kunne være sopp, eller en annen sykdom=/

Men som jordmor sa, så MERKER du når du har fått noe rart som ikke skal være der=P

Prøver å ta det med ro jeg;o)

Skrevet

Jeg også hadde det slik en gang, helt på slutten av svangerskapet.. Leste litt om det på nettet, og der sto det bla at det kunne skyldes infeksjoner, og at det burde behandles, spesielt når en er gravid, så ikke livmoren og barnet også blir smittet...Kan føre til for tidlig fødsel, fosterskader osv..

Ringte jordmoren jeg da,men hun mente det var slimproppen min som hadde gått, siden jeg da kun hadde 1 uke igjen til terminen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...