åsha Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg var hos lege på mandag, for første kontroll, hadde da litt blødninger, så ble sendt til UL, viste seg å være 7 uker på vei, gynekologen sa at alt så fint ut, så et lite embryo på 12 mm, så alt skulle være bra. Tirsdag våknet jeg med enorme magesmerter og blødning, ringer da legen igjen som snakker med en gynekolog og sier da at det antakelig er en abort men trenger ikke å komme tilbake. Skal bare vente å se om det kommer normal mens tilbake. Så må da bare gå å vente å se om det kommer tilbake, er det noen som evt vet hvor lang tid dette kan ta, og evt hvornår man kan prøve å bli gravid igjen?? Suntes det er litt ubehagelig å ikke helt vite om der er noe eller hva det er:(
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Synes jo at man burde kunne få en gynekolog til å se på deg, da.. Så utrolig dårlig svar å få. De har jo søren meg ikke medfølelse for den det gjelder i det hele tatt. Hva med å ringe en annen gynekolog for å få time? Evt. gå til en annen lege som henviser deg til en gynekolog så slipper du å måtte betale det selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå