Gå til innhold

ØNSKER Å BLI GRAVID!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

j er 31 år og har 3 unger fra før. skal ta ut hormonspiralen i august og d vet mannen min. han har sagt at d er greit med en unge til hvis d gjør meg lykkelig.

en annen dag kan han komme å si at han er litt usikker.

jeg vil ha en unge til. ønsker meg ei jente til. greit med gutt også.

er j egoist da, når j bare tar ut hormonspiralen i august og ikke sier når i august til han? har spådd meg og dem sier at j blir gravid i august og at d blir ei jente.

har spådd meg før og da sa dem at j venta en gutt og at j skulle bli gravid igjen om noen år.

har jo stemt hitil.

hva synes dere om å bli spådd?

har d skjedd med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blitt spådd før, men... jeg vil bare kommentere det første spørsmålet ditt ovenfor. Om du er egoist eller ikke, vil jeg ikke svare på, men jeg synes i allefall du børe være ærlig til mannen din om at du tar ut hormonspiralen. Et barn skal jo være noe som begge ønsker seg..

Det er i allefall min mening. Lykke til, uansett! :)

Skrevet

vi har blitt enige om at j skal ta den ut i august, men han vet ikke at j har time til å ta den ut 5 august

Skrevet

Åja.. men hvis dere er blitt enige om å ta den ut, så er det vel bare til å si det til han at det skjer den 5.? :D

Skrevet

han er så ubestemt. kan si ja en dag på å få en unge til og en annen dag er han usikker. han vet j må ta den ut. har ganske mye plager med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...