Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på disse kapslene.hva skal de hjelpe mot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bringebærbladkapsler eller bringebærblad-te skal visstnok hjelpe livmoren med å trekke seg raskere sammen etter fødselen. Jeg har også hørt at man kan få raskere og lettere fødsler, men vet ikke om det er så mye i dette?

Jeg var faktisk og kjøpte disse kapslene isted, og ekspeditøren sa da at de skulle tas fra to mnd før termin og til en mnd etter fødsel.

Men har hørt litt forskjellige angående når man skal begynne på de, så er det noen som vet er jeg og takknemlig for svar!

Skrevet

2 mnd før,ja.begynte i dag jeg.har bare 10 dager til termin.kanskje ikke no vits da:-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra jordmor at jeg kunne ta de den siste mnd før termin, og det har jeg gjort både sist og denne gangen..Fødte på 3,5 time sist og trengte ikke å sy..Hadde en veldig liten blødning etter fødsel og alt gikk veldig greit...

Hadde tatt de selv om det bare er ti dager til termin om jeg var deg..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke begynne på de før enn hadde gått ut i permisjon. Kapslene skal vist også hjelpe livmora til å modne seg fortere!

Noen sier at det de skal hjelpe sånn at du føder før termin, men det er omdiskutert. Alle som jeg kjenner som har tatt bringebærkapsler har fått før termin. (Fikk før termin forrige gang, håper det skjer denne gangen også!!)

Skrevet

Må bare prøve dette jeg.. Pris??

Skrevet

Ikke for å ødelegge, men jeg tok også disse sist og jeg gikk 15 dager over termin. Tok også modningsakupunktur..

Men er like optimist denne gangen så skal påen igjen med begge deler. :-)

Skrevet

Jeg tok også disse første gang jeg var gravid, da gikk jeg 9 dager over termin, og fødselen tok 11 timer, revnet nesten tvers igjennom og måtte sys på operasjonstuen i halvannen time... Tok det ikke gang nr to, da fødte jeg 13 dager før termin og fødselen gikk på 4 timer og revnet ingenting.

Tar med andre ord ikke disse denne gangen, de pengene sparer jeg på noe annet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...