Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Når jeg og samboer har sex ser han på meg, men så fort jeg prøver å se på han, lukker han øynene. Hvorfor gjør han dette? Dette er hver gang jeg ser på han, forter han seg ta blikke vekk, og lukker øynene. Men så fort jeg ser bort, ser han på meg igjenn. Skjønner ingen ting jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Tror det av og til går et dyr igjennom noen mennesker (spesielt menn) som har sex. Tror vi hadde blitt litt beflippa om vi visste hva de tenker på. Så kanskje derfor. Vi vil jo helst at de skal være oppslukt av oss og vår kropp. Men det er ikke alltid slik. For noen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Kanskje han ikke har ærlighet i blikket....?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Ikke jeg heller.... Kanskje han vil se om du nyter det?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Kanskje han føler deg litt for blottlagt, naken, sånn rent føleslesmessig. Er jo en intim situasjon, og for noen blir blikkontakt litt for direkte. Det behøver ikke ligge noe mer i det :-) Er alltid en anonym idiot her som vil få deg til å bli usikker, og antyde utroskap, uærlighet og annet tull. Noen ganger er det bare slik. Uten noen dyptliggende forklaring som trenger utredning og analysering av psykolog (eller av inkompetent anonym) ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Sånn er noen nok bare... Jeg er heller ikke noe særlig glad i å stirre min partner dypt inn i øynene eller kysse når vi har sex. Jeg blir rett og slett litt "primitiv" når vi har sex, jeg er ganske romantisk og kjærlig ellers. Min kjære ser ikke ut til å bli plaget av at jeg er sånn, så da er det vel greit...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Jeg får latterkrampe hvis jeg ser mannen min rett i øynene når vi har sex. Klarer det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå