Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette.Hva skal det hjelpe mot?noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vell hjelpe livmora på og forberede seg til fødselen, enkelte mener at det kan forebygge revning o.l også.

Og er lurt og ta det i tiden etter fødselen også da det hjelper livmora og trekke seg fortere sammen.

Jeg tok det sist og revna ikke og hadde en veldig fin fødsel, om dette hadde noe som helst med bringebær kapslene og gjøre aner jeg ikke og vil nok aldri få svar på det, men jeg tar det nå denne gangen også sånn youst in case :-)

Skrevet

Okay:-)har kanskje begynt litt seint jeg da.er uke 38+5 nå.starta i dag.men ,men

Skrevet

Bedre seint en aldri :-)

Skrevet

Noen som vet når man bør starte på disse? Har hørt så mye forskjellig..

Skrevet

Jeg tror jeg begynnte rundt uke 34 denne gangen, litt dårlig husk om dagen så ikke helt sikker men mener det var rundt da..

Skrevet

Hvor kjøper man disse da?? Kan det få litt fortgang på sakene også?? Lei av å vente.

Skrevet

jeg tror du blander, det er to forskjellige typer med bringebærprepatater; bringebærbladkapsler og bringebærbladte :) du mener sikkert bringebærbladkapslene? jeg kommer til å vente til jeg har 4-5 uker igjen til termin med å bruke dem. dette fordi de kan føre til sammentrekninger i livmoren. de skal "modne" livmoren, og den bør ikke modnes før en er fødeklar.

Skrevet

du får kjøpt dem hos helsekostforretninger:)

Skrevet

Noen som vet at det kanskje har funket på noen da?? Har igjen 14 dager i dag=)

Skrevet

søsteren min og svigerinnen min brukte de i ukene før fødselen, og de revnet ikke nevneverdig. de anbefaler de i hvertfall, så jeg har tenkt å bruke de :)

Skrevet

Stikke på helsekosten å prøve dette jeg =) Håper det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...