Gå til innhold

Gået ned i vekt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ny her på BIM, og ny i norge (kommer fra danmark)

Men tenkte jeg ville bruke et norsk nettsted nu jeg bor fast i norge :)

Hvor mange av dere har gått ned i vekt indtil nå i graviditeten ? jeg er i uke 12 snart 13. og har gått ned 2-3kg. Har ikke lyst til kjøtt og brød. fået dille med frukt og salat og spiser nesten ikke annet, bliver slemt kvalm av kjøtt og brød.

Nogen andre som sliter med at spise alt det dere trenger og har gått ned i vekt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei å velkommen hit =) på allemåter =)

Jeg er 12+5 idag. Har vel gått ned 5 kg å på igjen ca 2. Så nå er jeg ca 3 kgmindre enn det jeg var når jeg ble gravid. Noen typer mat jeg også ikke orker. Feks kylling. Hverken vinger, grillet eller fillet. Kylling er vel det værste. Men både brød og kjøtt er ikke veldig fristende. Er vel helst tilbehøret til kjøtt som grønnsaker o.l som frister.

Har vært mye plaget meg kvalme og oppkast da.

Men vi går nok opp vi også. Så jeg er ikke særlig bekymret der =)

Skrevet

Jeg gikk også ned noen kilo i første trimester, men nå som jeg er i uke15 har kiloene kommet på igjen. Jeg veier ca like mye som før jeg ble gravid. Det er kjempebra at du spiser mye frukt og salat, og kanskje du kan putte litt pasta og nøtter i salaten, så får du i deg enda mer næring. Det er uansett ikke farlig å gå ned litt de første månedene da fosteret uansett tar den næringen det trenger fra deg. Lykke til :)

Skrevet

Hei,hei.

Jeg er 13+0 i dag og har gått ned ca. 6 kilo.

Slet veldig med å spise til å begynne med, men det er i ferd med å ordne seg nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...