Gå til innhold

Hva ville dere brukt penger på av dette her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en del penger i bryllupet vårt.Er masse å bruke de på.Har allerde invsteret i et par ting.Men usikker på hvordan vi skal investere resten.ALT er ting vi har ønsket lenge,og kommer til å gjøre senere uansett.

1; kjøpe henger

2; bygge på terassen slik at den blir større og går i ett med inngangspartiet.

3;gjøre istand dusjen nede(har en oppe og)skal ha nytt bad nede etterhvert derfor blir det vi event gjør nå midlertidig.

hmmmm

mente det var et par ting til men nå står det bom stille her,,,,da var det vel ikke noe viktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terassen!

Det er så utrolig deilig å ha stor fin terasse å sitte ute på om sommeren, barna elsker å leke på den også.

Henger kan dere låne, og siden dere har et bad/dusj så _trenger_ dere ikke en til nå!

Skrevet

nr 2 eller 3.

om dere ikke har badekar og får badekar om dere pusser opp ville jeg valgt nr 3

Skrevet

Bygd på terassen! En skikkelig uteplass er gull verdt, og du har igjen for det uansett!

Kjøpt henger er kjedelig, men forsåvidt fornuftig. Men tror dere vil bruke terassen mer enn hengeren.

Har ikke villet kostet på badet før dere skal ta hele oppussingen, med mindre det er snakk om flere år da...

Skrevet

hadde startet med terassen jeg.. deilig med stor plass ute.. og no er det jo sommer med masse godt vær så det er greit å jobbe ute også

Skrevet

Terassen :) hvertfall om dere bor et sted hvor det er litt sommer..

Skrevet

er terrasen jeg heller mest mot og...

men sambo er nok mere på badet.Vi har badekar oppe og han synes det er så kjedelig å dusje der.Han vil ha en vanlig dusj hehe....

Skrevet

terasse, helt klart, siden dere skal pusse opp badet senere uansett, terassen er jo noe permament, og så synes jeg det er en fin ting å bruke pengegaver på også faktisk :-)

Vi svidde av feriepengene på hagestue vi driver å bygger vi, enda vi skal pusse opp hele huset så har vi faktisk prioritert ute området nå i førsteomgang etter vi har tatt barnerommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...