Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Vi bor i 1. etg i et borrettslag, og da har vi hage istedenfor balkong. Dersverre ligger hagen vår rett vedsiden av en gangvei og enkelte har funnet ut at de kan hive søppel rett inn. Ikke mye, men noe. Irriterende nok. I dette borettslaget bor det også en kjærring som har som hobby å gå rundt med all slags mulige underskriftskampanjer på formen "Jeg ønsker de skal hives ut fordi....". Og nå mens vi var på ferie har hun aliert seg med en av naboene og gått rundt i hagen vår og tatt bilder. En av de andre naboene hadde reagert, og hun sa at hagen vår er full av bersjeposer etter hund. Var ingen der når vi kom hjem. Ga også inntrykk av å være fra styret, noe hun IKKE er.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg bor også i et borrettslag. Kjekt, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Naboen din burde jo sagt til henne at om det var et stort problem så burde hun rydde opp da. Noen mennesker må liksom lete etter problemer hos andre for å glemme all driten de har i sitt eget liv.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jepp, åååå som jeg gleder meg til vi skal flytte HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Herregud, ass. Det er så mange mennesker med problemer. Kjipt når de gjør livet surt for dere. Hadde hatt lyst til å flytte selv, jeg. Vi bor også i borettslag, og der har noen av de trygda naboene med fritidsproblemer funnet ut at de skulle gå rundt omkring og se hvem som "skjemmer ut" naboloaget. Hvis noen ikke har hatt tid til å male gjerdet e.l. skal de få bot fordi det er flaut. Vi tok over for tre år siden, og det har vært sinnssykt mye å gjøre. Med full jobb og to barn i tillegg til full oppussing ute og en hage som trengte en skikkelig gjennomgang, så blir visse ting nedprioritert. De er sikkert i slekt med nabokjerringa di.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 De har også holdt på med det. Så enten er de i slekt, eller så er det samme borrettslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå