Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Et vennepar kjòpte med seg ròmme til meg fra Norge, og jeg bor i Spania. Lager vaffler nà, og ser at ròmmen er litt "prikkete", selv om jeg har ròrt i den. Nà har jeg ikke smakt pà om den er sur, men det skader vel ikke à smake litt? Og om den smaker som den skal, og den likevel er blitt sur, er det okey selv om jeg er gravid? Tenker pà bakterier og slikt! Takknemlig for raskt svar! :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 tror du kan tryggt smake litt å rømmen er jo sur i seg selv så den skal jo vare lenge ..lukt å smak du:)
Trollkatt Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Det er sikkert fordi den har vært frossen og tint opp igjen. Da blir den prikkete. Ikke noe farlig
*Super*Mamman* Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Tror ikke den er farlig for fosteret selv om den evnt har blitt sur..
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk for svar begge to! :-) Den smakte ikke faelt, sà jeg spiser litt til tenker jeg... *gumle gumle* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå