Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Må le litt av meg selv nå! I nærmeste fremtid skal jeg treffe en person som jeg har beundret i 12 år, en kjendis. Tanken er å be ham om å være med på et prosjekt som jeg holder på med. Jeg tror han kommer til å si ja, men han er en litt "skummel" type som person. Jeg er dritnervøs for å treffe ham, må reise utenlands for å gjøre det, og bare tanken på at jeg skal treffe ham snart, gir meg sommerfugler i magen på grensen til prosjektilt oppkast! Hadde det ikke stinket av alkohol, ville jeg tatt meg et par shots før jeg traff ham, helt seriøst. Jeg er så nervøs! Så er det teite spørsmålet, hva gjør jeg? Kan jeg ta Valium?? Seriøst, jeg må klare å holde meg rolig!! Hvordan får jeg isåfall tak i Valium og hvordan funker det egentlig?? Hilsen nervøs skrulle.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Javel, og poenget ditt med dette innlegget er?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hahaha, ikke å anbefale hvis du ikke prøver det FØR du treffer han og sjekker ut hvordan det funker;-). Jeg er livredd for å fly og tok en halv en før en reise. Var helt svingstang! Seriøst! Kjempe-ekkelt, men litt godt og...på en måte, hehe. Så hvis du skal føre en normal samtale o.l, ville jeg i såfall testet det ut. Verre å ødelegge møtet med en du beundrer på den måten enn å være litt nervøs ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 He he, si meg er du misunnelig, anonym 12.48? ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Poenget mitt med innlegget? Det var, som anonym over meg sier, at jeg ikke vil ødelegge møtet med en jeg beundrer! Verken ved å være overnervøs eller "svingstang", hehe... ;D Så jeg går "bare" til legen og får resept på Valium? Bør vel være alene når jeg prøver det slik at folk ikke tror jeg er rusa... Men seriøst, jeg kan vel ikek være sammen med ungen min når jeg har tatt en sånn dersom jeg blir "svingstang"?? Er gressenke og har ungen alene hele tiden. HI
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Sobril 10 mg, ikke noe sterkere, kan gi deg litt senka skuldre og ro, men test det ut et par ganger først at du tåler virkninga og er sammen med andre som kan se hvordan du oppfører deg da. Og en ting, styr langt unna alkohol hvis du tar det, for det er sterkt rusforsterkende.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 ærlig talt, hvis du ikke klarer å møte et menneske uten å dope deg ned, fortjener du ikke å møte dette mennesket! Ville DU ha møtt et menneske som måtte ha dopået seg for å treffe DEG?
Trollkatt Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Ikke ta valium! Hvis du er nervøs og litt hypet når du møter ham, kommer du helt sikkert til å gjøre et mye bedre inntrykk enn hvis du har tatt valium. Er det ikke litt deilig å være så oppspilt, da? Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Var i samme situasjon for noen år siden. Følte meg som en fjortis. Men det er jo så kult å få snakket med noen du har beundret så lenge, at du er tullete hvis du ødelegger det ved å medisinere deg selv. Er nå min mening, da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Av og til må man bare hoppe i det uten noen tilsettninger av ymse slag. Han vil nok vurdere deg seriøst uten valium, selv om det ikke merkes på stemmen din at du har tatt noe, så er det jo ikke usannsynelig at han ser på pupillene dine at du har tatt noe. Ha i bakhodet at han er et "ukjent" menneske du skal møte for første gang og det er naturlig å være litt spent på det. Og han er kansje like spent som deg på møtet og er han vant til kjendis livet, så tar han hensyn til at du er spent/nervøs. Nei, ikke ta noe beroligende det kan slå uheldig ut for prosjektet ditt og det vil du vell ikke?
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 trenger ikke dope seg, snakk om at hun er så redd for være nervøs og ødelegge hele dette møtet og da kan det være greit å ta et svært lett beroligende middel i en svært spesiell situasjon, jeg tar ikke lett på dette med å ta medikamenter. men i gitte situasjoner, så kan jeg faktisk skjønne at det kansje trengs.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 ble nysgjerrig på hvem du skal møte jeg... vil du fortelle???
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Skjønner så absolutt hva du mener her.... Valium er nok ikke tingen, du må heller forsøke å snu litt på tankesettet ditt. Greit er dette en kjendis, men kjendiser er også helt vanlige mennesker. Det er DET du skal fokusere på, nå i tiden fremover og også når dere møtes. Vær deg selv og forsøk å la samtalen gå naturlig. Denne kjendisen vil også være vant til å 'håndtere' samtaler med nervøse mennesker/fans og vil hjelpe deg så godt han kan for at du skal føle deg vel... Det er i hvertfall min erfaring i samtaler med kjendiser :-) Du tror det er noe å grue seg for, men det er egentlig ikke det. Gled deg i stedet for å grue deg. Det kommer til å gå så bra så. Bare vent å se. Ellers er det jo en moralsk støtte i å ha med seg noen, om det er noe du kan ta med. Lykke til! Ble forøvrig særdeles nysgjerrig på hvem dette er da :-) Skummel kjendis! hmmmm....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Takk for gode svar! Jeg kan dessverre ikke si hvem han er (han er ikke like kjent for alle likevel, men det han har vært med på er kjent for "alle"), da vi kommer til å opptre i offentlighetens lys sammen dersom han sier ja. Ja, nå er jeg litt slem, men... Jeg vil jo ikke dope meg men jeg er bare så drita nervøs! Vil bare være rolig og gjøre et godt inntrykk. Han er ikke "kjendiskjendis", han verner godt om sitt privatliv så han er en jordnær fyr sånn sett. Så det kan hende at det går bra, som noen anonyme over her sier. Men når jeg har digget ham siden jeg var 15, betyr det ganske mye og det i seg selv vil gjøre meg nervøs - uansett hvor trivelig han er! HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Knis.. DA hadde jeg fått hjertebank, da! ;D Nei, han bor utenlands,han her. HI
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 hehe,ja for Jahn Teigen verner jo veldig om privatlivet sitt, anonym 15:2. ;o) HI, tren deg i speilet med å si noe hyggelig til deg selv, og øv til du ser helt avslappet ut. Håper forventingene ikke blir slått helt ned. Jeg så en kjendis (komiker) engang, som jeg hadde sett opp til. Men da jeg møtte han, var han en suring. Jeg så aldri på han med samme øyne igjen..ødela mye av imaget hans for min del. Han er død nå, men jeg glemmer aldri dette.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Takk for tips, Northernlights. Jeg har faktisk øvet litt allerede! Jeg har heldigvis ingen forventninger til at han skal være så fantastisk, han er som sagt litt skummel og veldig privat. Kjent for å være litt "sur", men innerst inne er han helt normal, som han sier sjøl. Hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 Kjøp deg en pakke Relana på apotek/helsekost. Virker beroligende og avstressende:) Har selv brukt dette når jeg har vært nervøs i forbindelse med jobbintervju.
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Hvis det er Leonard du skal møte, vil jeg bli med!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 Hehe.. Det er det ikke, men om det hadde vært det, skulle du fått hengt deg på ja. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #23 Skrevet 11. juli 2008 Jeg skal ikke pule, så han er det ikke. Dette er en fyr i 30-åra. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #24 Skrevet 11. juli 2008 Tror ikke jeg ville gjort det hvis jeg var deg. Snakker av erfaring. Husker jeg hadde så nerver før bryluppet mitt, så for meg de værste hendelser (snuble ned kirkegulv osv osv). Husker en kollega av meg sa at hun var kjempe nervøs også (hun er egentlig ganske tøff av seg), så tenkte at dette aldri går bra for meg:) Hun anbefalte sobril faktisk. Ta 5 mg først for å prøve, og ta 5 mg selve dagen. Gjorde som hun sa. Gikk helt greit med den første gangen, men på selve dagen, ble jeg så dårlig av den. Kastet opp flere ganger og var veldig uvel. Hjalp ingenting. Det rare er at når jeg hadde sittet hos frisøren i flere timer, og holdt på å dø av nervøsitet var at: når jeg gikk ned gulvet var all nervøsiteten borte. Følte som jeg eide hele kirken, og nøt alle blikkene jeg fikk. Har aldri følt meg så flott. Ikke helt samme som du skal, men det er sunt å ha litt nerver før slike ting. Det gjør at man presterer sitt aller beste.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #25 Skrevet 11. juli 2008 Du får nok ikke resept på valium pga møte med kjendis;) svette hender og bankende hjerte hører vel med i sånne situasjoner.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå