Trollmora Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har savnet dere, men visste ikke hvor dere var. Nå i ferien har jeg hatt litt tid til å sitte litt med pc og plutselig dukker dere opp ) Regnet nesten med at dere var på face-book eller noe lignende. Kan jeg komme inn her innimellom? Rart å savne dere sånn, det føltes tomt da dere bare ble borte og ikke skjønte jeg hva det var som hadde skjedd. Kan ikke love dere en aktiv innlegger, med det er jo fint å se hvordan dere har det! Klæms fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hei du og velkommen! Selvfølgelig kan du leke her inne også:-) Bare koselig det vet du! Det er veldig stille nå for feriemoduset har slått til for fullt, men til høsten blir det nok liv i leiren igjen tenker jeg:-) Og så skal vi ha treff snart i Oslo om du vil være med:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Den som leter finner:o)) Så kult å se deg igjen da. Her er vi og her kan du leke så mye du vil. Jeg har ikke eksponert meg på Face-Book og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller... Men her hører jeg hjemme.... Og her kan du skrive eller lese om stort og smått:o))
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Så fint å se deg igjen! Håper du vil henge her rett som det er, vi kommer helt helt sikkert sterkere igjen til høsten når alle har fått feriert fra seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå