Gå til innhold

At det går an..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært gift ganke lenge og han er forsatt forelsket i meg. Hvordan vet jeg det? Jo, fordi han finner seg i alt jeg gjør. Vi har to små barn og hans følelser er forsatt det samme. Av og til blir det for mye for meg at han er for snill med meg. uff, for et problem jeg har da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det dette man kaller for et "luxus problem"?:-)

Skrevet

Det kaller jeg et skikkelig luksus problem og skulle ønsker at jeg hadde et sånn problem.

Kanskje vi kan bytte mann?

Mannen min bare ser forbi meg....:(

Skrevet

Mine slektninger synes synd på han (for de vet at jeg kunne være veldig vanskelig). og hans slektninger hater meg.

Skrevet

Din mann er ikke forelsket - han er dumsnill....STOR forskjell.

Skrevet

En forelsket mann vil gjøre alt for sin kone.

En dumsnill mann finner seg i alt hun gjør. Høres mer ut som han lar seg bli utnyttet, enn at den store forelskelsen er der.

Skrevet

Det er nettop det ; han både gjør alt for meg og finner seg i alt jeg gjør. Om han er dumsnill? Ja, han er nok det også. Kan være irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...