Gå til innhold

one night stands

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil dele sine erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ONS kan være pirrende og opphissende, men gir så lite likevel. Dette fordi et skikkelig godt sexliv ikke kommer over natten(hehe.. den var jo litt dobbel;)). Det kommer først etter "trening", at en lærer partneren å kjenne, slik at en vet hva den andre liker. Og en selv får da det en liker. Det er ikke dermed sagt at en MÅ elske sin sexpartner, men det må være en person en liker og fungerer seksuelt sammen med.

Jeg er ingen tørr "hurpe" som ikke godtar ONS, de har jeg faktisk hatt min del av, derfor vet jeg at det er slik det er for min del. Ikke alle er gode i senga... og med å prøve ONS, så finner en jo fort ut dette. Jeg gidder hvertfall ikke dette mer, det gir for lite, og en har også som regel drukket litt alkohol i denne forbindelsen. For meg demper det evnen til orgasme og skikkelig god sex. Derfor sluttet jeg med det.

Og faren for problemer med underlivet øker med antall sexpartnere. Det skulle jeg gjerne ha visst for mange år siden..... Ikke at jeg har det, men jeg har faktisk høynet risikoen.

Og en ting til; jeg er ingen ungdom lenger, så erfaring har jeg på alle plan i livet;)

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg kunne si som anonym over meg, at ones generelt gir dårligere sex, men hos meg har det vært omvendt. De beste sexopplevelsene jeg har hatt, spesilet en, var en one nights, helt edru, med en fyr jeg bare hadde kjent noen timer. Det sa pang, og vi hadde sex hele natta, og da jeg skulle gå dagen etter hadde vi sex hele veien ut i ganga, men jeg tok på skoa, før jeg måtte sprinte å rekke flybussen hjem. Dette står for meg som himmelen hva sex angår. Jeg blir helt gal av å tenke på denne episoden. En mann jeg ikek har sett før eller siden, men som jeg tenker på til stadighet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...