Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei, Er det rett og slett en ny sesong som har begynt allerede? Jeg trodde de skulle ha lang sommerferie jeg og har koblet helt ut TV for ferien, men så la jeg merke til i går at det gikk men da fikk jeg ikke sett det Ny sesong eller reprise, dere som vet?
Evab Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det er ny sesong som har begynt nå. Trivelig serie.
*Andreapus* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ny sesong.. så er nok bare og kople på tvn igjen..
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Heisann du! Koneklubben startet på igjen i forrige uke:-) Skulle bare spurt meg vet du, hihi! Gi Isabella en god kos! En til deg også:-)
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Hoho ... er du her mamman til Sanna? Så moro! Ja, selvfølgelig skulle jeg spurt deg!! Og du vet meg som blir helt tullerusk av å gå glipp av en episode hvis jeg først følger med på noe Da skal jeg jammen stille inn på opptak når jeg er på ferie Hehe ... Gi Sanna en stor kos også, og til dere andre også TUSEN takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå