Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Var nettopp på UL og der så jeg et minifoster som tilsvarer 12 uker...og jeg som trodde jeg kun var 11!!!!!!! Hvordan er dette mulig da??? Er skråsikker på når jeg hadde eggløsning.... Men da er det jo snart over til 2.trim for min del... jippiiii
tingeling87 Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hei! det samme skjedde med meg for nøyaktig to uker siden. jeg var 11+0 (ifølge en tidlig ul fra uke 9 og 11+2 ifølge egne beregninger). da legen begynte ultralyden målte han fosteret og det tilsvarte akkurat 12 uker. så jeg ble veldig glad. men fosteret vokser i rykk og napp, så jeg tror jeg havner tilbake på min egen beregning ved ordinær ultralyd. og da er det ikke så farlig, for da er en uke til eller fra ikke så masse lenger. en uke er virker mer når man er i 1. trimester. legen sa i hvertfall at jeg ikke skulle bry meg om menstermin, men den nye terminen som han gav meg. så jeg er nå 14 uker på vei i stedet for 13+2:D
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Så godt å høre Trodde kanskje at babyen ville være en monsterbaby eller noe siden den vokser raskere enn det som faktisk KAN være mulig hehe. Ikke snakket hun godt norsk hun jeg var hos heller, så vanskelig å forklare at jeg hadde tempet og visste med sikkerhet når el hadde vært, bla bla. Uansett, da forholder jeg meg til ul termin enn så lenge og jumper over til 2. trim jippii!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå