grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 har da vært på min første time med modnings akupuntur.. hun satte nåler for modning , bekkenløsning, søvn, vann hodepine og halsbrann.ble litt kvalm under selve behandlingen og fikk litt hode pine etterpå men d blir spennede å se. har ny time neste torsdag kl halv ti.. selve stikkene var ikke noe behagelig men gikk fort over:D hun satt sånn plaster med nål i på foten min som jeg skal gå med til dn detter av... har lagt ut noen bilder av nåle stikkene på hjemme sia mi. www.grysom.piczo.com under dagbok. fikk også en nål på toppen av hode, og bak ørene men d fikk jeg ikke tatt bilde av...
lizaloo Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hei. Skulle akkurat til å skrive et innlegg. Har vært på modningsaupunktur selv i dag og ble kjempedårlig. Hun satt nåler i legg, tå, hode og mage men måtte ta de ut med en gang. Ble kjempesvimmel og holdt på å besvime flere ganger. Ble liggende i over 1 time før det ga seg. Akupunktøren sa hun aldri hadde opplevd at noen ble så dårlig og håpet at hun ikke hadde satt i gang noe... Så det blir ikke mer akupunktur på meg Synd for jeg trenger all den modningshjelp jeg kan få. Lurer på om noen andre har reagert sånn? Håper det funker bra for deg da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå