Trollmora Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har nesten glemt hvordan en god nord-norsk sommer kan være. I følge min eldte søster er været fint, men når jeg våkner til 10 grader og vind med muligheter for enkelte byger så skjønner jeg at jeg har feilberegnet innholdet i kofferten! I går var jeg ute å kjøpte meg ny softshell jakke, mangler vel bare lue og hansker nå sånn at jeg ikke fryser på meg blærekatarr:o) Ellers er ungene strålende fornøyde med å ha reist medflytog, fly og tog. Eldstemann ble himmelfallen for han fikk se på tv på toget og han har nok ikke helt skjønt at det er vår doble investering for baksete-passasjerenes vel han har fått *smiler* Mormors datamaskin og nettilgang er ikke helt optimal, men vi har tross alt ferie. I ettermiddag skal vi kjøre utover mot kysten og innta "mormors" nye campingvogn. Der har to av mine søstre også vogn med spikertelt, en av mine andre søstre har hytte mbare 10 min kjøretur unna og til sist bor min lillesøster bar en liten svipptur avgårde derfra. Man kan trygt si at hele familien skal konsentreres over et lite område en ukes tid ) Trollfar kommer oppover til helgen og han skal jammen meg få ta med flere klær, samt hansker og da kan sommeren bare bli som han blir! Hæpphæpp fra
♥Snulder Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Uannsett vær... så er det koselig å se hele familien igjen!!! Husk å be Trollfar ta med litt ullundertøy! Da kan dere sitte og ute og grille til langt på natt;=)
Trollmora Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Ja siden natten i er like lys som dagen så kan jo det være en god idè ) Regnvær har jeg forberedt meg på, men den vinden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå