Gå til innhold

Nå er det nok


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dette med venninna mi og ungen hennes. Ungen skriker og hyler av ingenting og moren trøster og trøster som en galning. Alltid sånn med de to. Griner og hyler bare hvis hun nesten slår seg.....Jeg blir kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja herregud, en mor som trøster barnet sitt. Jeg har ikke hørt på maken til dårlig oppførsel. Og tenk et barn som gråter, makan altså. Ja nå er det jammen meg nok. Sånt bør du virkelig ikke finne deg i.

Skrevet

:-) Jeg trøster også mitt, men ikke når hun bare mister litt balansen. Blir ikke hysterisk av det. Tror at ungen griner som oftest på grunn av moren reaksjon. Griner ikke når moren ikke er tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...