Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Vi skal flytte dit i desember, etter ett halvt åt i dk, og lurer litt på barnehager ol. Noen som vet hvilke som er bra? Har søkt på fem, men jeg vet jo ingenting om noen av de Skal ikke ha plass før til april, men har hørt man bør søke så fort som mulig, så da har jeg gjort det. Pluss at jeg jo antagelig ikke vil huske det i dk innimellom skole og svenneprøver osv...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Heihei! Jeg bor i enebakk, nærmere bestemt flateby Hvem b.hager har du søkt på??
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 ytre her da.. Søkt på østmarkskollen, mjær, trollskogen, nylende og mari? Er noen av de ok? Vi skal bo på østmarkskollen så det er førstevaøg, men der er det heeeelt fullt. Ringte og sjekket.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 De kjenner jeg ikke til, jeg bor jo i andre enden av kommunen på en måte, ved Lillestrøm, og du blir boende ved Ski. Tror de er ganske bra alle sammen, Enebakk er kjent for gode barnehager tror jeg, har ikke bodd her så lenge selv, men vi har kommet inn i barnehage, fra 2009 er det lovpålagt med full barnehagedekning, så ikke bekymre deg du, plass får du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå