Elipepsi Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har et slikt babysete fra førstemann ble født, men problemet er at jeg har greid å rote bort puta som var i ryggen, som han brukte i nyfødtperioden. Er det noen krise å bruke stolen uten puta? Går det an å få kjøpt puta separat noen steder?
E n d e l i g Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Du kan selvfølgelig bruke setet uten pute. Men det kan være lurt å bygge opp litt i ryggen, så den lille ikke ruller/ramler sammen som en ball. Bruk en gulpeklut eller et lite teppe/håndkle. Puta var/er omtrent 15x15 centimeter, og 7-8 cm tykk.
Elipepsi Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 Takk for svar Leter som en helt, men tror ikke jeg finner igjen den. Men får bare prøve å støtte opp som best jeg kan da
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har også dette setet, og kom til å lure på... hvor lenge bruker man den "nyfødt-puta" egentlig? Har ikke født enda, så det kan jo hende det sier seg selv når jeg får putta ungen oppi, men.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå