Gå til innhold

Hva veier vi, og hvor langt er vi på vei??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen til termin...å vekta sa i dag 108,4 kg!!

Fortet meg å gå av da ho knakte under meg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min vekt står på 99,9......

Jeg ser ikke frem til neste gang jeg står på den og den er tippet over det magiske tallet..... men men.... har jo ei flott tulle i magen så får bare fokusere på det fremover....

Skrevet

glemte å si at jeg er 29 uker på vei.

Skrevet

jer er 33 uker å veier nå 98 kg uhh..lgt på meg 15 kg

hvor skal dette gå da?7 uker igjen..

Skrevet

30 uker og 93 kg. lagt på meg 13 kg og koser meg i øyeblikket med en is.

Skrevet

16 uker og 102,5kg. Lagt på meg 5,5kg allerede. Ikke lett å være flink eller aktiv i varmen. Godt med en is ja ;)

Skrevet

jeg har gått opp fra 86 kg til 107.5.har en uke igjen til termin.så da er jeg 108:-)tungt ja.

Skrevet

uke 34 og gått fra 85 til 99,8.. og ned igjen til 95,6 idag(?).. sv.dia, så er nok av den grunn... kan IKKE spise is jeg...snufs ;o)

Skrevet

jeg er 25 uker veier 128kg har ikke gått opp mye dette svangerskapet..veide 125 før jeg blei gravid..men første gutten min gikk jeg opp 40kilo han er 17 månder nå så har ikke fått av meg mere en 15 kilo før jeg blei gravid igjen..ja tungt er det men får gå ned etter hvert når gullet har kommet ut

Skrevet

Jeg er 17+6 og veier 105,5. Har gått opp 5 kg så langt..

Skrevet

7 uker på veg og veier 100 kg :-(

Skrevet

34 uker på vei, og lagt på meg 12 kg. Er nå 118 kg. Skal da ha to så det er ikke så mye. La på meg 22 kg i mitt første svangerskap

Skrevet

19 uker og 93,5, 2,5 kg mindre enn da jeg ble gravid, men legen mener jeg ikke må legge på meg, pga helsa, passer meg fint!

Skrevet

Kun 5 uker på vei jeg, og veier 94 kg. Sist jeg var gravid gikk jeg opp fra 90 til 108. Heldigvis var alt borte 3 mnd etter fødsel. Nå er jenta min 8,5 mnd, og noen kg har kommet snikende igjen.

Håper jeg slipper å gå opp så mye denne gangen ;-)

Skrevet

Uke 20 og 96 kg (da har jeg gått ned to).

Skrevet

Er 30+4 i dag å veier 112 kg. Gått opp 12 kg.. Syntes det er ganske så grei vektøkning egentlig med tanke på at jeg også bråslutta å røyke å drikke kaffe når jeg fant ut at jeg var gravid..=)

Skrevet

jeg er 13+2 og veier 107 kg. startet på 110:) fornøyd jeg da:)

Skrevet

veier 93 kg har 17 dager igjen.

Skrevet

31 uker på vei og 111 kg. Det betyr 10 kg i minus......Det er bra for magen er stor og fin, mens resten av meg krymper;) Kuttet ut all "drittmat" da jeg ble gravid:)

Skrevet

vet ikke hva jeg er nå, men i uke 30 var jeg 96kg så er vel blitt noen kg tyngere nå. er i uke 34. men har kun lagt på meg på magen. puh

Skrevet

uke 32 og lagt på meg 3,5 kg er 95 kg nå

Skrevet

Er 34 uker i dag og vekta viste i morges 104,5 kg. Var 107 da jeg ble gravid, så dette lover bra. Har ikke slanka meg, men lagt om kostholdet. Klarer ikke så mye søtt, og måtte kutte ut feit mat da jeg fikk gallestein for 1 mnd siden. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Har gått ned under alle sv. skap untatt det første., men legger på meg under amminga. Håper å snu dette, da jeg er nødt til å passe kostholdet fremover. Er også på kanten når det gjelder sv.skapsdia. Har planer om å bli sprek igjen når bekkenet stabiliserer seg.

Skrevet

103 kg og 15+4 dager. Har lagt på meg 4 kg. Sist svangerskap la jeg på meg 35 kg,(jente født i oktober 2006), og gikk bare ned 10 av de før jeg ble gravid igjen!! MÅ bare være mer bevist og passe på nå.

Skrevet

Er i uke 32 og har gått opp fra 91 til 104,5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...