Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe,når du har vært dritkvalm i hele svangerskapet igjennom,så får du faktisk sove til slutt,du blir helt i koma. Våkner bare 3-4 ganger om natta forå spy,blir rutine etterhvert,serru!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var plaget med faenskapet selv, men heldige meg slapp unna med bare 10 uker. Nå har jeg ikke giddet å lese igjennom tråden, og du har sikkert fått mange gode tips, men for min del hjalp det voldsomt å spise noen havrekjeks og drikke farris/eplejuiceblanding på sengen før jeg sto opp.

Sympati og håper på snarlig bedring for deg.

Gjest fantasiløs
Skrevet

Det er en helt enkel forklaring på hvorfor vi fremdeles ikke har noe middel eller kur mot morgenkvalmen, som mange andre ting som er viktige for oss kvinner. Det har seg slik at forskning opp igjennom alle år har vært preget av og styrt av mannlige interesser.... dessverre...

Derfor, er det kjempeviktig vi får flere kvinner inn i forskningen!!!! Så alle mødre til døtre, led dem rett vei!

Er forøvrig helt enig med deg i at morgenkvalme er noe jævla dritt. Har vært fullstendig slått ut i 8 uker eller så. Og hvorfor i granskauen kalle det morgenkvalme?? Som om det har noe med morgenen å gjøre? Selv er jeg MINST kvalm om morgenen, og ellers kvalm hele dagen. Det er rett og slett for jævlig. Ikke noe gøy i det hele tatt. Og uanstt hvor mye mariekjeks jeg eter, hvor ofte og hvor lite jeg spiser, hvor mye vann jeg drikker, ingefær eller gud vet hva jeg ikke har prøvd, funker ikke i det hele tatt.... Blir ikke bedre av noe....

Og tanken på at jeg antakeligvis skal være slik i et halvt år til, er rimelig drepen.... Sist var jeg kvalm absolutt hele svangerskapet. Jævla urettferdig at ingen har funnet ut mer om hva morgenkvalme er, hva som forårsaker det, og dermed grep på å lindre den.....

Skrevet

Det har blitt mye bedre med meg nå. Jeg er skikkelig kvalm når jeg er sulten og ikke får mat med en gang. Men det går over så fort jeg spiser. Men jeg er stort sett konstant sulten da, spiser hele tiden. Om det fortsetter sånn så kommer jeg til å bli bæl-feit. Men heller 300kg en kvalm..

Er også kvalm når jeg er trøtt eller sliten, så jeg sover stort sett når jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...