Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul 13+3 og han mente å kunne si at det var en gutt. Jeg kunne også se en tapp/tiss lignende ting mellom bena på babyen. Men jo mer jeg leser på nettet jo mer usikker blir jeg på om jeg kan stole på dette såpass tidlig?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det varierer veldig hva jordmødre klarer å se på UL så tidlig i svangerkapet. Vi var på UL 12+3 og da mumlet jordmoren noe om to hvite streker. Jeg husker at det var det de brukte som "bevis" på kjønn forrige gang også og da fikk vi en jente. Men denne gangen ville hun ikke si noe mer siden det er så tidlig. Magen vokser og alt går bra, og det er det som er det viktigste. Må innrømme at jeg er nysgjerrig på kjønn, men det er nok best å vente til uke 17-18 når vi skal på sykehuset på UL.

Skrevet

Som sagt andre steder her, var vi hos UL- spesialist i uke 11 som var ganske sikker på gutt. På ordinær UL var det blitt til jente... Men jeg vet ikke hva forskjellen mellom uke 11 og 14 er, da. Tror jeg ville tatt det med en klype salt, det er nok bare å smøre seg med tålmodighet... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...