mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har aldri prøvd disse før, men kjøpte meg en pakke.. Hvordan skal disse brukes ? Altså jeg har hørt de skal bløtlegges, men ????? Er litt blond ser dere .
Athele Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hey:) Du bruker dem som en vanlig vaskeklut og kaster dem etterpå.. Ellers er det kjempe lurt å ha med seg på tur...(legge noen i en pose med litt vann og kanskje litt baby olje ) Ellers er ikke du den eneste som er blond her...hehe..ny på ALT! Lykke til..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Okay :-) Tusen takk for svar :-) Regner med at de er bedre enn vanlig våtservietter da siden "alle" kjøper de .
Vertigo Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Fordelen med Mesoft kontra vanlige våtservietter er jo at de ikke inneholder alt mulig rart. Ulempen er at de heller ikke er tilsatt noe konserveringsmiddel og slikt som skal hemme bakterievekst, så om du skal ha de med på tur, synes jeg det ville være like greit å bare ha de med tørre, og så ta på litt vann fra en flaske eller noe når du skal bruke dem (en har jo gjerne vann med seg uansett, særlig om en ammer...). Evt bare væte noen få og så kaste de som ikke er brukt når dagen er over. Ellers gikk vi raskt over til å bruke små gaskluter også når vi skulle ut. Enten fuktet i en pose eller tørre og med vannflaske. Bare å putte dem tilbake i posen og ta dem med hjem og vaske.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Det funker fint med bare olje også Mesoft med lunkent vann og olje tar bek så det suser etter!
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 De koster 25 kr for en pakke på Boots (apotek) sin nettbutikk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå