Gå til innhold

Protein i urin..

aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20+3 i dag og hadde +1 på protein..Blodtrykket var helt fint og har ikke noe ødem. Legen mente det var litt forurensing i urin (har mye utflod). Jeg får jo litt hetta pga av at jeg hadde alvorlig svangerskap sist, men legen min er ganske avslappet på at det ikke vil komme tidligere, hvis det kommer i det hele tatt, denne gangen. Er det mange som har protein i urin av dere? Vet jo at apparatene som måler dette er supersensible..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess da.. Er veldig normalt på få litt utslag på proteiner under graviditeten.. Hadde det under hele mitt forrige svangerskap... Er nok bare "forurensning" som legen din sa.

Skrevet

Jeg hadde +1 på protein i uke 16 og spor av protein i uke 23, er nå i uke 24.. jordmoren min sa det ikke var noe å bry seg om siden det var så lite og antakeligvis skyldes økt utflod=)

Skrevet

protein i urinen, og hvertfall så lite, kommer i de aller fleste tilfeller av forurensning. Under svangerskap er det økt utflod og det er vanlig å få med litt epitel (hudceller) i urinprøver, det slår ut som protein ofte

Skrevet

Hei. I mitt første sv.skap hadde jeg alvorlig sv.skapsforgiftning . Fikk ei jente i mitt andre sv.skap,og da lå jeg på 2+ i protein nesten hele tiden. Gravid igjen nå,og lå på 2+ allerede i uke8 ,nå ligger jeg på 3+,har 2 i ødem,men fint blodtrykk.

så jeg tror nok du kan ta det helt rolig. 1+ er ikke mye,og når du har fint blodtrykk og ikke ødem er det nok ikke noe farlig:)

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar:-) Det var godt å høre at det er mange som har hatt dette uten at det betyr svangerskapsforgiftning:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...