sjokopops Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg og mannen krangler for tiden, vi har ferie og ser tydligvis litt for mye til hverandre!! I dag ble han kjempesur på meg for jeg hadde gitt barna hver sin nugatti skive til frokost. Han mener dette er unødvendig, men jeg sier herregud en sjelden gang skader jo ikke!! De liker mye annet også, så jeg skjønner det jo når han sier det er unødvendig, men han trenger jo ikke bli så sur!!! Han ødela rett og slett formiddagen min. Han bare må gnåle om dette. Sånne teite ting som skaper dårlig stemning. Det finnes jo større problem i verden liksom!!!! Han er ikke noen særing alså, men vi er vel litt lei hverandre kanskje!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 finnes større problem ja enn en skive med nugatti:)
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ehmmm - rett i forhold til hva? Har selv en jente på 4,5 som aldri har fått nugatti på skiven (hos meg vel og merke.) Unødvendig av deg å gi dem nugatti når du får i dem noe annet, spør du meg. Men også unødvendig av mannen å bli sur. Men - det finnes alltid større problem i verden, så det er en dårlig unnskyldning.
Libido- Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Blir det bedre at du hisser deg opp for det? =)
sjokopops Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Nei selvsagt blir det ikke det! Han er bare utrolig streng på søtsaker og slikt, mens jeg er litt mer liberal, uten at det betyr at de får ofte. Vanligvis helg, men når det er ferie vanker det jo en is i ny og ne, og kanskje en nugatti skive!!!
Mockanin Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Kan ikke se at det er noe stort problem at du har gitt dem en nugatti skive lissom. Det skjer jo, etter hva jeg forstår, ikke hver dag. Jeg har bannlyst sjokade i heimen hos oss, men den ene boksen etter den andre dukker opp når mannen har vært og handlet på egenhånd. Av en eller annen grunn får 2,5 åringen alltid med seg at disse boksene kommer i hus og vil da ikke ha noe annet på skiva hjemme. Men jeg gidder ikke lage huskestue og gå rundt og være sur på mannen min for dette. Jeg har sagt hva jeg mener og det vet han. Og ikke har vi disse boksene i hus hele tiden heller. 2,5 åringen vår er i følge flere leger liten for alderen og må vekstsjekkes til høsten igjen. I perioder spiser han dårlig og da har sjokade hjulpet oss til å få i han litt mat om ikke annet selv om det føles helt feil.
Pappas fultreffer :) Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Det spiller nå liten trille om de får en skive med nugatti når du til hver dags får i dem noe annet. Mine får også nugatti skiver en gang iblant, uten at det trenger å bety så mye.
Sjokoladekaka Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Her har ungane tilbud om Nugatti og slikt, men stort sett velger dei anna pålegg. Det kan faktisk gå månader mellom. Så eg har kasta nokre boksar med bederva Nugatti opp igjennom;) Eg meiner det er mykje meir unødvendig og ødeleggande for barnas framtid at faren blir sur for så lite! Faktisk. Det er jo heilt idiotisk. Så eg er enig med deg til fulle:)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 hvordan går det ann å bli lei av hverandre? stakkars dere da hvertfall....
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Tenker også stakkars dere hvis dere skal bli sur over en skive nugatti og samtidig si at det er fordi dere er lei hverandre...hm...pga at dere tilbringer ferie tid sammen!!! Så kult så barna da, sikkert knasene god feriestemning :/
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Så kult FOR barna da ,skulle det stå.
viktorogmilla Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Hadde mannen min blitt sur for noe sånt, hadde jeg antatt at det lå noe annet bak. Men alle kan ha en dårlig dag.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Jeg syntes ikke det var Noe å bli sur for. En gang i mellom må nå det kunne gå ann! Kan ikke bli helt overhysterisk heller:) Enig med deg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå