Mockanin Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jada, det er faktisk til min egen sønn. Gutten har alt, nesten i alle fall. Og de få ønskene han har får han oppfyllt. Jeg vet at han får den nanoen og det ps3-spillet han har ønsket seg hos faren. Hos oss har han ønsket seg fotballsko. Øverst på lista sto sko til 3000 kr. Det er litt uaktuellt og det vet han, så da får han noen som koster ca 1000 kr. Men tenkte å kjøpe noe mere. Noen som har noen tips? Noe han ikke har ønsket seg, men som er kjekt å ha.
Erisa* Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det er en bok som heter Eragon, den likte min bror på 13 veldig godt. Litt sånn eventyr. Spennende for voksne også, men den er midt i blinken for en 13-åring:)
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Datteren min og hennes venner er i hvert fall ekstremt opptatt av klær og merker... Det gjelder også venninners sønner og døtre. DC, Swag osv... Adidas klærne begynner også å bli mer og mer in blant disse unge:)
3 rosa og en blå Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Hva med mp3 spiller eller cd spiller? div cder eller spill og så er jo spillet wii veldig populært..
Skrullemor Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Fotballdrakt fra favorittlaget orginal, siden du nevner fotballsko. hvilke interesser har han da? Utstyr til pc? Kikk på komplett.no. der har de masse til geie priser. ny mobil? Voksen- sykkel hvis han er lang nok, masse tilbud akkurat nå. Fiskeutstyr. Villmarksutstyr. Hvis han liker sånnt. Det var det jeg kom på i farta=)
Skrullemor Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Og oppfølgeren Den Eldste, like bra som den første boka. Flott ferie lektyre.
Mockanin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk for mange fine svar. Som sagt så er dette en gutt som har alt. Han har stor familie. Dobbelt med foreldre, dobbelt med besteforeldre og da blir det jo til at han får en del til jul og bursdager + litt inn i mellom også. Kleskapene hans er fulle, sykkel har han, telt og sovepose har han også, mp3 spiller (nano) får han jo, de ps3 spillene han ønsker seg har han og får han av andre til bursdagen, fotball drakter kjøpte han i fleng når vi var i Tyrkia og flere blir det nok nå som han er på Alcudia, skikkelig sykkel arvet han av farfaren for noen år siden... Ja, han har alt og litt til. Ikke trenger han noe til pc'n heller. Det måtte i så fall vært ny pc siden den han har nå begynner å dra på åra og ikke er noen spill pc. Vanskelig unge det der..
Gjest ->>- Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Hvorfor? Om han allerede får noe verdt 1000 kroner og dessuten ikke ønsker seg noe mer, hvorfor i alle dager ..?
Mockanin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2008 Fordi man har lyst til å gi litt ekstra når han har bursdag. Han får ikke så mye ellers i året. Kun det han trenger. Alt annet må han spare til selv, og det gjør han jo også. Spurte og tips her fordi det kunne hende det dukket opp noe som kunne være et blinkskudd selv om han ikke hadde ønsket seg det.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Han får jo allerede en ipod nano, ps3 spill, ting til en verdi av 1000 kroner osv...? Han har absolutt alt samt skapet fullt av klær. Da kan han ikke få "ikke så mye" ellers i året? Synes det er litt drøye gaver jeg da men...
Mockanin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2008 mulig du synes det. Men nå er det ikke jeg som står for alle disse gavene da. Han har en far med samboer og familie også. Vi prøver å samkjøre sånn at han ikke ender opp med dobbelt opp. og ja, han får ikke så mye ellers i året. Bare det han trenger av klær etter hvert som klær blir ødelagt og han vokser fra dem. Han er priviligert fordi han har så mange mennesker rundt seg. Men han får ikke stort av besteforeldre mellom bursdag og jul lissom. Til gjengjeld så får han ting som koster mellom 500 og 1000 av dem, bortsett fra av mine som gir 200 kr. I tillegg er han flink med penger og sparer til de dyre tingene selv både hos oss og hos faren sin.
Mockanin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2008 klærne i skapene er klær fra Ellos, H&M, Kappahl, Lindex og noen få plagg fra JC.. Han bryr seg ikke så mye om dyre merkeklær ennå heldigvis. Går jo likevel stort sett bare i joggebukser.
___ Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Biletter til Tusenfryd eller en annen park sammen med en kannerat?
suseduse Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 dama spør om tips til gaver, ikke deres meninger om han får for mye eller ei.. hvis han liker film, syns jeg et par kinobilletter høres topp ut! et spill (god gammaldags brettspill ) et slags "gavekort" dere gir til han for han og en kompis på et badeland. billetter til en hjemmekamp for det lokale fotballaget (fredrikstad, brann etc)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Syns det var gode forslag med billetter til kino/fotballkamp/tusenfryd osv med en kompis. Ellers kan jeg ikke komme på noe, kanskje gavekort eller penger?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 Siden han har så mye, og ikke ønsker seg noe spesielt, ville jeg ha kjøpt gavekort på kino e.l. jeg.. Kanskje sammen med en halvliter med brus, og en svææær pose smågodt, dersom han liker det Da har han jo snop til kinoen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå