Gå til innhold

Hjertebank, svimmel og ekkel.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sånne plutselige "anfall" hvor jeg får skikkelig hjertebank, blir svimmel og kvalm, må bare så fort som mulig få satt meg ned eller lagt meg ned når det skjer, skikkelig ubehagelig. Er det normalt? Andre som har det slik? Er forresten i 31 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det også slik av og til. Det er vel blodtrykket som synker tipper jeg . Det er jo ganska så vanlig at det er litt ustabilt i sv.sk. Får du i deg nok vann ?

Skrevet

Ja, jeg er også slik. Kjenner hjertebank helt opp i halsen liksom. Kan like gjerne komme når jeg sitter som når jeg står.Jeg er nok kanskje ikke flink til å drikke vann i varmen, sitter for det meste i solen med ungene.....jeg er i 33 uke.

Skrevet

jeg er i uke 38 og har det slik. ble rett og slett redd i går. og i dag har det kommet noen også. har hatt litt eggehvite i urinen, og fikk beskjed om å komme å sjekke blodtrykk, men har ikke kommet meg nedover enda. noen ganger er det vondt å puste. jeg drikker masse vann da.

Skrevet

jeg også har det slik... jeg har lavt blodtrykk, så derfor.. kan også være at du får blodtrykksfall..det er jo veldig vanlig i disse ukene.

jeg er også i uke 31(+2)

Skrevet

Ok, takk for svar:-) Virker som det er ganske normalt da, mistenkte at det sikkert kunne være blodtrykksfall, men visste ikke helt symptomene på det :-) Så får jeg prøve å bli litt flinkere til å drikke vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...