rhagx Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Er det noen fra Bergen her som vet når det nye KK-bygget skal være ferdig? Skal dit i Mars, slik det ser ut så langt, og lurte på om jeg ville få gleden av å føde i nye lokaler....er det noen som vet?
gullet0305+09 Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg tror det skal være ferdig nå til høsten??? mener å ha lest noe sånt på KK sine nettsider. Uten å være helt sikker da.... Men jeg skal føde der i februar og håper virkelig det er ferdig til da!!!
akon- 09baby Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Nye storken blir ferdig nå i høst. Men hele ombyggingen med tre nye fødeavdelinger skal ikke være ferdig før høsten 2010.... Til høsten skal de beg å bygge om på barselavd, så da blir det å belage seg på at det er trangere og færre familierom. Kjedelig for de som må dit, men det blir kjempebra til slutt tror jeg. (har en venninne som jobber der
gullet0305+09 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 sukk... så kjedelig... trodde alt skulle være klappet og klart til jeg skulle føde jeg!!! hehe, men men - får håpe det går fort og greit denne gangen, så slipper jeg så mye styr som sist!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå