Gå til innhold

7 dager over termin i dag og er bare så lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at denne babyen ikke vil ut på den naturlige måten. Skal til jordmor om noen timer. Slimproppen har ikke gått, jeg kjenner INGEN tegn på at fødselen nærmer seg, gråt en del i går, uff...MÅtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatt mot! Sist jeg var gravid hadde jeg ingen formening om når fødselen skulle starte, og så gikk plutselig vannet og da var det i gang. Denne gangen går jeg og leter etter tegn på at noe skal skje, men er like blank. Og nå er det to dager til termin, så kan jo enda være en stund å vente.

Skrevet

Det samme sier jeg :) Forrige gang så var jeg 9dager på overtid da det starta. Kjente ingen ting på forhånd. Ingen slimpropp, ingen vannavgang, riene startet bare. Så ikke mist motet! Den kommer når den er den er klar!

Lykke til!

Skrevet

Hei- jeg er bare inne og sniker litt:). Jeg fødte for en uke siden i morgen. Å jeg var 8 dager på overtid! Følte det på samme måten som deg så vet hvor fælt det er å sitte sånn:(.. jeg s¨å heller ikke noe til noe slimpropp og vannet mitt gikk heller ikke. plutselig begynte bare riene etter en omgang i køyen;) og jeg bgeynte å blø endel også da. de visste ikke hvorfor..

så det kan skje fort! når som helst:) lykke til:)

Skrevet

Gikk 14 dager over tiden med eldste gutten min, det er lange og tunge dager. Gutten kom natta før jeg skulle til overtidsvurdering. Var veldig lei og gråt mye, slik er det bare.

Husker at jeg tenkte at dette kommer jo ikke til å bli gøy en gang når han kommer.....men det ble like fint som med de to andre.

Babyen kommer- og det er lov å være lei.

Jeg fikk et tips om en god bok å lese fra søstern min, det hjalp veldig og fikk tiden til å gå.

Har nettopp lest "Øya" av Victoria Hislop - kjempe god......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...