Baggi Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 pleier å ha mensen i hvertfall 5 dager, blør ganske bra i to dager så begynner det å roe seg. fikk mensen på tirsdag, men utrolig nokk brukte jeg bare to bind hele dagen,de var ikke halvfulle engang. onsdag så kjøpte jeg inn bind og tamponger. brukte to tamponger den dagen,5 timer på hver, og de var så å si tørre. i dag har jeg bare litt brun utflod, mensen er borte. noen som har opplevd dette?
*Lykkeliten* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hei! Jeg begynte å spotte idag mårrest, og nu har jeg litt brunlig mens.. Aaaner ikke hva som skjer, aldri hatt brun mens før noensinne! Det er pittelitt vanlig blod også..(detaljer kommer fram, hehe). Må vente å se hva som skjer videre.. hmm..
Baggi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 er så svimmel i dag og kvalm, og fikk diare:( er også blitt så trøtt i det siste. aldri opplevd en så rar mens før:-0 har blødd så utrolig lite. vi hadde sex to ganger rundt eggløsning også. men det rare er at når jeg har vert gravid så har jeg heller aldri fått blødning så har lite tro på at jeg er gravid, men tenker sånn på den rare mensen som kom.
Baggi Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 mange ganger så frister det å bare kjøpe en test, for da vet jeg jo om dette var en vanlig mens liksom.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Er jo mange som kan blø litt under svangerskap har jeg skjønt her inne. Og ingen svangerskap er jo like heller. Jeg hadde tatt en test Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå